چهارشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۰۱
کد مطلب : 58921
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
شهردار منطقه يک خبر داد:

تملک بيش از 85 پلاک در طرح توسعه خیابان دروازه ري

قم نيوز : شهردار از تملک بيش از 85 پلاک در طرح توسعه و بهسازي خیابان دروازه ري خبر داد.
تملک بيش از 85 پلاک در طرح توسعه خیابان دروازه ري
تملک بيش از 85 پلاک در طرح توسعه خیابان دروازه ري
به گزارش قم نیوز مهدي اصفهانيان‌مقدم با اشاره به گزارشي از تملك طرح توسعه و بهسازي خیابان دروازه ري، اظهار كرد: تاکنون از مجموع 392 پلاکي که در طرح توسعه و بهسازي طرح خیابان دروازه ري قرار دارد بيش از 85 پلاک تملک شده و در راستاي تملک پلاک‌هاي باقيمانده برنامه‌ريزي‌هاي منسجمي صورت گرفته است.

وی خاطرنشان كرد: براي 166 پلاک نيز پرونده تشکيل شده است که 28 پرونده در مرحله کارشناسي و پنج پرونده در مرحله تنظيم توافقنامه است.

اصفهانیان مقدم عنوان كرد: با اعتباراتي که تا کنون به اين طرح مهم اختصاص پيدا كرده توانستيم 7 هزار و 400 متر مربع عرصه و 7 هزار و 600 متر مربع اعيان را از املاک واقع در طرح تملک و تخريب كرده و در راستاي توسعه و تعريض معبر و تسهيل عبور و مرور شهروندان در اختيار آنها قرار گرفته است.

وي با بيان اينكه براي تملکات اين طرح تا کنون حدود 160 ميليارد ريال غرامت به مالکان پرداخت شده است، گفت: در صورت تأمين اعتبارات لازم آمادگي وجود دارد تا پرونده‌هايي که در مرحله توافق بوده را نيز به سرانجام برسانيم.

شهردار منطقه يک قم تخصيص پيدا نكردن اعتبارات کافي، ريزدانه بودن و تراکم پلاک‌ها در سطح بافت را از مهمترين مشكلات اين طرح ذكر كرد و ضمن تشکر از تمام شهروندان که املاک آنها در طرح بوده در زمينه همكاري و مساعدت با شهرداري خواستار شد: اميدواريم باقيمانده مالکان نيز نسبت به توافق با شهرداري اقدام كرده تا در اسرع وقت اين طرح به پايان رسيده و ضمن بهبود سيما و منظر شهري، احياء بافت فرسوده و حل معضل ترافيک منطقه، شهروندان بتوانند از مزيت‌هاي آن بهره‌مند شوند.
 انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcezo8n.jh8vwi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما