چهارشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۱
کد مطلب : 58924
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
سرپرست سازمان زيباسازي شهرداري قم:

کارگاه آموزشی نقاشي دهه فجر در قم برگزار مي‌شود

قم نيوز : سرپرست سازمان زيباسازي شهرداري قم از برگزاري کارگاه آموزشی نقاشي دهه فجر در قم خبر داد.
کارگاه آموزشی نقاشي دهه فجر در قم برگزار مي‌شود
کارگاه آموزشی نقاشي دهه فجر در قم برگزار مي‌شود
به گزارش قم نیوز سيدمحمد موسوي‌منش با اشاره به برگزاري کارگاه آموزشی نقاشي دهه فجر، اظهار كرد: اين ورك شاپ به منظور حضور پررنگ در موضوع دهه مبارک فجر و موضوعات هنري برگزار مي‌شود بنابراين با مصوبات هيأت مديره و پيش‌بيني در بودجه مقرر شده بود كه بحث کارگاه آموزشی دهه فجر در دستور كار قرار گيرد.
وی خاطرنشان كرد: اين کارگاه آموزشی به منظور ترويج بيشتر فرهنگ انقلاب اسلامي و شناساندن آن در دستور كار قرار گرفته تا از ظرفيت هنرمندان رشته‌هاي تجسمي استفاده شود.
موسوی منش به اهداف فراخوان کارگاه آموزشی نقاشي اشاره كرد و افزود: هدف اين است كه با نگاه هنري به تبيين اهداف انقلاب بپردازيم كه بتواند با عامه جامعه و مردم ارتباط برقرار كند.
وي با اشاره به موضوعات فراخوان، گفت:‌ مقاومت و پايداري، اميد و نشاط، هنر اسلامي و حقيقت‌گرايي، فرهنگ بسيج و مشاركت مردمي، ارزش‌هاي دفاع مقدس، انقلابي‌گري و ظلم ستيزي، فرهنگ ايثار و شهادت، انقلاب اسلامي و فرهنگ عاشورا، انقلاب اسلامي و فرهنگ انتظار و شهداي مدافع حرم از جمله موضوعات اين بخش است.
سرپرست سازمان زيباسازي شهرداري قم خاطرنشان كرد: علاقه‌مندان شركت در اين فراخوان تا پنجم بهمن امسال فرصت دارند طرح اوليه خود را به صورت حضوري به اداره نقاشي و گرافيك شهري سازمان زيباسازي شهرداري قم واقع در خيابان آيت‌الله طالقاني، ابتداي خيابان ناصر ديوان تحويل دهند.
موسوی منش با اشاره به شرايط ارائه طرح‌ها، گفت: طرح‌ها بايد به صورت رنگي، قطع A4 و به صورت JPEG با كيفيت dpi 300 ارائه كنند.
وی زيبايي بصري، خلاقيت و نوآوري را از اولويت طرح‌ها ذكر كرد و افزود: هنرمندان در نظر داشته باشند تكنيك ارائه آثار در روز ورك شاپ به صورت كار با رنگ اكريليك و روي بوم است.
سرپرست سازمان زيباسازي شهرداري قم ادامه داد: ابزار و وسائل نقاشي از جمله بوم‌ها در اندازه‌هاي 100*100 و 80*120 سانتي متر در اختيار هنرمندان داراي امتياز شركت قرار مي‌گيرد البته مالكيت آثار توليدي کارگاه آموزشی در اختيار سازمان است.
موسوي‌منش بیان داشت: هر يك از هنرمندان كه آثار خود را بتوانند در زمان تعيين شده به هيأت اجرايي تحويل دهند مبلغ 8 ميليون ريال و به دو نفر از برگزيدگان مبلغ يك ميليون و 500 هزار تومان پرداخت مي‌شود.
وی يادآور شد: شهروندان براي كسب اطلاعات بيشتر مي‌توانند با شماره تلفن 37722900 و 37705230 حاصل نمایند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdchkwnm.23n6idftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما