پنجشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۷
کد مطلب : 58953
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت تكواندو استان قم:

تكواندو ايران در جهان شخصيت بزرگي پيدا كرده است / قم در آستانه كسب سهميه جهاني

قم نيوز : رئيس هیأت تکواندو استان قم با اشاره به حضور موفق تكواندوكار قم در انتخابي تيم ملي گفت: تكواندو ايران در جهان شخصيت بزرگي پيدا كرده است.
تكواندو ايران در جهان شخصيت بزرگي پيدا كرده است / قم در آستانه كسب سهميه جهاني
به گزارش قم نیوز محمد جمشیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: تکواندو امروز در سراسر جهان به خوبی کار‌ می‌شود و این نشان می‌دهد که این رشته در تمام نقاط به خوبی جا افتاده است و قم نیز در این رشته ورزشی سال آینده مدعی حضور در میادین برون‌مرزی است.
وی خاطرنشان کرد: در مقطعی که کره‌جنوبی به عنوان مهد تکواندو نتوانست درخششی در مسابقات جهانی این رشته داشته باشد، ایران جای کره را گرفت، اکنون باید شرایط خود را به گونه پیش ببریم تا در رتبه نخست جهان قرار بگیریم زیرا یک لحظه غفلت ممکن تکواندو ایران را عقب بیاندازد.
رئیس هیأت تکواندو استان قم با بیان اینکه امروز در تمامی کشورهای اروپایی مسابقات به صورت هفتگی برگزار می‌شود تا تکواندوکاران خود را در مرز آمادگی نگه دارند، افزود: اگر رشته‌ای تا همیشه در اوج باشد نشان می‌دهد که آن رشته رقیبی ندارد و در هیچ جای جهان به خوبی برای آن رشته کار نشده است.
وی در ادامه راجع به انتخاب سیدمحمد پولادگر به عنوان رئیس فدراسیون تکواندو عنوان کرد: در مدیریت تحلیل آماری وجود دارد و بر این اساس عملکرد پولادگر بسیار خوب بوده است، در حال حاضر فدراسیون تکواندو از نظر مدالی، قهرمانی، نیروی انسانی، تجهیزات و ... نسبت به فدراسیون‌ها و کشورهای دیگر کم ندارد اما ممکن است گاهی از نظر فنی دچار مشکل شده باشیم.
جمشیدی سپس با تاکید بر اینکه نمی‌توان انتظار داشت یک مدیر در تمام دوران خود موفق ظاهر شود، تصریح کرد: امروز تکواندو ایران هم از نظر امکانات شرایط خوبی دارد و هم از نظر شخصیتی در کشور و حتی جهان شخصیت بزرگی پیدا کرده که این مهم را مرهون زحمات سیدمحمد پولادگر و تیم کاری وی در فدراسیون هستیم.
وی راجع به اینکه با حضور سیدمحمد پولادگر برخی از نامزدها به مدیریت وی انتقاد کرده و از کاندیداتوری انصراف دادند، بیان کرد: در شرایط فعلی نیاز بود که پولادگر در فدراسیون تکواندو حضور داشته باشد و در این دوره وی با اصرار روسای هیات‌ها به میدان آمد.
رئیس هیأت تکواندو استان قم در پایان راجع به انتخابات اخیر فدراسیون تکواندو، اظهار کرد: بنا بر جلسه‌ای که روسای هیات‌های تکواندو سراسر کشور با یکدیگر داشتند به این جمع‌بندی رسیدند که به جز سیدمحمد پولادگر هیچ‌کس دیگر نمی‌تواند به جامعه تکواندو ایران کمک کند.
وی در پایان اظهار کرد: ابوالفضل مولایی نماینده موفق تکواندو قم در انتخابی تیم ملی نوجوانان ایران خوش درخشیده و قم را در آستانه کسب سهمیه مسابقات جهانی 2018 قرار داده است.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdcjthei.uqeoizsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما