پنجشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب : 58956
منبع : خبرگزاری فارس

اميدهاي صبا براي بقا در ليگ برتر زنده ماند

قم نيوز : اميدهاي تيم فوتبال صباي قم براي بقا در مسابقات ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي كشور با كاهش فاصله يك امتيازي با ديگر رقباي انتهابي جدول زنده ماند.
اميدهاي صبا براي بقا در ليگ برتر زنده ماند
به گزارش قم نیوز از 22 هفته‌ای که قرار است 12 تیم حاضر در مسابقات فصل 97 – 1396 لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور با یکدیگر رقابت کنند، تنها 6 هفته دیگر باقی مانده و تیم امید صبای قم با توجه به کسب یک امتیاز در ایستگاه شانزدهم همچنان امیدوار به جبران امتیازات از دست رفته و بقا در لیگ برتر است.
تیم فوتبال امید صبای قم در دیداری فوق‌العاده حساس از مسابقات هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور در مقابل یکی از مدعیان قهرمانی یعنی فولاد خوزستان صدرنشین این رقابت‌ها به میدان رفت و در پایان حریف قدرتمند خود را با تساوی یک بر یک متوقف کرد.
صبای قم که در هفته هفته پنجم از نیم‌فصل نخست لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور در اهواز با نتیجه‌ پرگل 6 بر صفر به تیم فولاد خوزستان باخته بود و یکی از سنگین‌ترین شکست‌های این فصل را در مصاف با فولاد تجربه کرده بود در بازی برگشت از این تیم یک امتیاز گرفت.
جدال با فولاد خوزستان یکی از بازی‌های سرنوشت‌ساز صبا در دور برگشت لیگ برتر فوتبال امید ایران بود و صبا با اینکه ابتدا با گل به خودی از حریف خود عقب افتاد اما در خیلی زود در نیمه نخست گل تساوی را وارد دروازه حریف کرد و اگر مهاجمان این تیم دقت بیشتری داشتند، چه بسا صبا صدرنشین لیگ برتر را در قم شکست می‌داد.
تساوی ارزشمندی که صبا در هفته شانزدهم از تیم فولاد خوزستان گرفت موجب شد تا فولادی‌ها صدر جدول را از دست بدهند و صبا با کاهش فاصله امتیازات خود نسبت به تیم‌‌های پائین جدول تا حدی به بقا در لیگ برتر امیدوار شود هر چند کار بسیار سختی دارد و در 6 بازی باقی مانده ابتدا نباید به حریفان خود ببازد و در بیشتر بازی‌ها به پیروزی برسد.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdcceoqp.2bq4p8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما