شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۴۴
کد مطلب : 59020
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم:

سهمیه استان قم برای طرح مهارت آموزی در محیط کار واقعی 650 نفر است

قم نيوز : مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم گفت: اشخاص بالای 15 سال می‌توانند در طرح مهارت آموزی در محیط کار واقعی شرکت کنند و سهمیه استان قم در این طرح 650 نفر است.
سهمیه استان قم برای طرح مهارت آموزی در محیط کار واقعی 650 نفر است
به گزارش قم نیوز مصطفی کاویانی امروز در قم با اشاره به وضعیت اجرای کارورزی اظهار کرد: نمی‌توان فارغ التحصیلان دانشگاهی را به شرکت در این طرح اجبار کرد، بلکه می‌توان تنها آن‌ها را به شرکت در طرح کارورزی تشویق کرد.
وی ادامه داد: واحدهای صنعتی بیشتر به دنبال کارگر ساده هستند، این در حالی است که فارغ التحصیلان در واحدهای صنعتی بیشتر به دنبال سرکارگر بودن و انجام کارهای اداری هستند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم افزود: کارفرمایان نباید انتظار داشته باشند که یک فارغ التحصیل دانشگاهی در همان ابتدا همچون یک نیروی ماهر کار کند، فارغ التحصیلان دانشگاهی هم نباید انتظار داشته باشند در همان ابتدای فعالیت در یک واحدهای صنعتی بتوانند که آموخته‌های تئوری خود را عملی کنند.
کاویانی با اشاره به شرایط شرکت در طرح مهارت‌ آموزی در محیط کار واقعی اظهار کرد: افراد برای شرکت در این طرح نیازی به مدرک دانشگاهی ندارند و اشخاص بالای 15 سال می‌توانند در طرح مهارت آموزی در محیط کار واقعی شرکت کنند و سهمیه استان قم در این طرح 650 نفر است.
وی در پایان خاطرنشان کرد: آمار حوادث کار در استان قم در چند سال اخیر کاهش پیدا کرده است، البته این وضعیت هنوز مطلوب ما نیست و باید برای کاهش بیشتر حوادث کار در قم تلاش کنیم.

انتهای پیام/136
 
https://qomnews.ir/vdcfxxdt.w6d10agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما