دوشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۰۰
کد مطلب : 59094
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت كاراته استان قم خبر داد

اعزام كاراته‌كاهاي قم به اردوي اروپا

قم نيوز : رئيس هیأت كاراته استان قم از اعزام دو ملي‌پوش قمي اين رشته همراه با تيم ملي كشورمان به اردوي آماده‌سازي در قاره اروپا خبر داد.
اعزام كاراته‌كاهاي قم به اردوي اروپا
اعزام كاراته‌كاهاي قم به اردوي اروپا
به گزارش قم نیوز علیرضا برخوردار امروز اظهار کرد: در سالی که منتهی به بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتای اندونزی، قهرمانی آسیا و چند میدان برون‌مرزی مهم دیگر است، تیم ملی کاراته بزرگسالان ایران در نخستین مرحله دوره جدید لیگ جهانی کاراته به میدان می‌رود.

وی ادامه داد: قبل از شروع نخستین مرحله مسابقات لیگ جهانی 2018، تیم ملی کاراته مردان و بانوان ایران راهی کمپ تمرینی در قاره اروپا شد، کمپی که در شهر پاریس فرانسه قرار دارد و دو ملی‌پوش پرافتخار کاراته استان قم نیز این تیم را همراهی می‌کنند.

رئیس هیأت کاراته استان قم افزود: تیم ملی مردان و بانوان کاراته ایران برای حضور در کمپ تمرینی مشترک، یک هفته زودتر از شروع رقابت‌های لیگ جهانی راهی پاریس شد، در حالی که سعید علی‌پور و امیر مهدی‌زاده ملی‌پوشان کاراته قم در ترکیب تیم ملی به شمار می‌روند.

وی افزود: نخستین مرحله مسابقات لیگ جهانی کاراته‌وان در سال 2018 به میزبانی شهر پاریس فرانسه با حضور تعداد 756 کاراته‌کا از 81 کشور به انجام می‌رسد و شرکت کنندگان در این پیکارها ششم تا هشتم بهمن ماه برای کسب عناوین برتر به روی تاتامی خواهند رفت.

برخوردار عنوان کرد: با دعوت فدراسیون کارته فرانسه تیم ملی مردان و بانوان کاراته ایران برای حضور در کمپ تمرینی مشترک با تیم ملی این کشور یک هفته زودتر راهی پاریس شد، در این مسابقات امیر مهدی‌زاده در وزن منهای 60 کیلوگرم و سعید علی‌پور در وزن منهای 67 کیلوگرم عضو تیم ملی هستند.

وی با بیان اینکه از سوی فدراسیون جهانی کاراته برنامه رقابت‌های لیگ جهانی کاراته اعلام شده، در پایان اظهار کرد: در نخستین روز این پیکارها روز جمعه ششم بهمن ماه رقابت‌های مقدماتی و جدول شانس مجدد کاتای انفرادی بانوان و کاتای تیمی مردان و کومیته انفرادی اوزان منهای 60، 67 و 75 کیلوگرم به انجام می‌رسد و نمایندگان قم در این روز با حریفان خود مسابقه می‌دهند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcgtz9n.ak9yy4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما