سه شنبه ۳ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۴۳
کد مطلب : 59158
منبع : خبرگزاری فارس
هفته 21 ليگ دسته اول فوتبال ايران

صباي قم به ميهماني قوي سپيد انزلي مي‌رود

قم نيوز : تيم فوتبال صباي قم در دهمين بازي خارج از خانه خود از فصل جاري رقابت‌هاي ليگ دسته اول فوتبال باشگاه‌هاي كشور برابر تيم ملوان بندر انزلي صف‌آرايي مي‌كند.
صباي قم به ميهماني قوي سپيد انزلي مي‌رود
صباي قم به ميهماني قوي سپيد انزلي مي‌رود
به گزارش قم نیوز تیم فوتبال صبای قم بعد از تحمل یک شکست دیگر در مسابقه هفته بیستم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور برای انجام پنجمین بازی خود از دور برگشت فصل جاری این مسابقات راهی شمال ایران و شهر گیلان می‌شود تا در انزلی با قوی سپید دیدار کند.

این در حالی است که طبق برنامه‌ریزی سازمان لیگ، مسابقات هفته چهارم از دور برگشت فصل جاری لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور عصر روز یکشنبه هشتم بهمن ماه در شهرهای مختلف برگزار می‌شود و تیم فوتبال صبای قم در دیداری خارج از خانه میهمان تیم ملوان بندر انزلی خواهد بود.

این دیدار دهمین میهمانی این فصل نماینده فوتبال قم در فصل 97 – 1396 لیگ دسته اول فوتبال ایران است و صبای قم که از 9 بازی خارج از خانه قبل خود یک پیروزی در کارنامه ندارد با انگیزه به دست آوردن دومین برد این فصل بدون مربی برابر تیم میانه جدولی ملوان قرار می‌گیرد.

این در حالی است که صبای قم در آخرین بازی خارج از خانه خود از هفته نوزدهم به تیم نفت مسجد سلیمان با نتیجه دو بر یک باخت و با شکست هفته بیستم در بازی خانگی به میزبانی ورزشگاه یادگار امام قم برابر تیم خونه به خونه بابل اکنون 12 باخت از 20 مسابقه در کارنامه دارد.

صبای قم که این روزها وضعیت نامشخصی در کادر فنی خود دارد، بعد از بارها تغییرات حتی نتوانست بازیکن اسبق فوتبال قم یعنی مسعود راشکی را در راس کادر فنی خود حفظ کند و اکنون بدون سرمربی به ادامه رقابت‌های این فصل لیگ دسته اول فوتبال ایران می‌پردازد و شرایط این تیم مهیای سقوط به لیگ دسته دوم فوتبال ایران است.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdch6znm.23nwmdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما