سه شنبه ۳ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۱
کد مطلب : 59174
منبع : خبرگزاری فارس
دور برگشت لیگ برتر فوتبال ایران

صبای قم از نفت تهران پذیرایی می‌کند

صبا به دنبال نخستین پیروزی
قم نيوز : تیم فوتبال نوجوانان صبای قم در دومین بازی از نیم‌فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور در دیداری حساس به مصاف نفت اهواز می‌رود.
صبای قم از نفت تهران پذیرایی می‌کند / صبا به دنبال نخستین پیروزی
صبای قم از نفت تهران پذیرایی می‌کند / صبا به دنبال نخستین پیروزی
به گزارش قم نیوز صبای قم که از بازی‌های قبلی خود در فصل جاری لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های ایران هنوز هیچ بردی در کارنامه ندارد با انگیزه به دست آوردن نخستین پیروزی خود در این فصل برابر تیم نفت اهواز به میدان خواهد رفت.

صبای قم بعد از هفت هفته رقابت با تیم‌های هم‌گروه خود در مرحله مقدماتی فصل 97 – 1396 لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور شروع چندان خوبی در دور برگشت نداشت و با دو گل در میهمانی تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان نتیجه را واگذار کرد.

نماینده فوتبال قم در شروع دیدارهای دور برگشت لیگ برتر فوتبال نوجوانان ایران با انگیزه بهبود جایگاه خود و کسب نخستین برد این فصل به میهمانی فولاد مبارکه سپاهان اصفهان رفته بود اما بعد از باخت سه بر صفر بازی نیم‌فصل نخست با دو گل در بازی برگشت نیز شکست خورد تا در مجموع پنج گل از حریف اصفهانی دریافت کند.

صبای قم که حالا امید بسیار اندکی به صعود از مرحله مقدماتی لیگ دسته برتر فوتبال کشور دارد روز پنجشنبه پنجم بهمن ماه از ساعت 13:45 دقیقه یکی از بازی‌های مهم خود را در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی قم برابر تیم نفت اهواز برگزار می‌کند.

صبای قم در گروه دوم مرحله مقدماتی فصل جاری لیگ برتر فوتبال نوجوانان ایران از هشت بازی قبل خود موفق به کسب پیروزی نشده و در حال حاضر با کسب پنج تساوی و سه باخت بین تیم‌های پائین جدول این گروه قرار گرفته و بعد از تساوی بدون گل در بازی نیم‌فصل نخست مقابل تیم نفت اهواز، این بار از حریف خوزستانی خود میزبانی خواهد کرد تا بلکه طلسم پیروز نشدن در لیگ امسال را بشکند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcfjydt.w6d1eagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما