چهارشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۵۵
کد مطلب : 59218
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس اورژانس کشور:

آستان‌های مقدس در فراگیری آموزش‌های پزشکی مشارکت کنند

قم نيوز : رئیس اورژانس کشور با اشاره به اینکه آشنایی طلاب و روحانیون با ادبیات و آموزه‌های پزشکی می‌تواند نتایج مطلوبی در تبلیغ آموزه‌های پزشکی داشته باشد، گفت: آستان‌های مقدس می‌توانند در فراگیری آموزش‌های پزشکی مشارکت کنند.
آستان‌های مقدس در فراگیری آموزش‌های پزشکی مشارکت کنند
آستان‌های مقدس در فراگیری آموزش‌های پزشکی مشارکت کنند
به گزارش قم نیوز پیرحسین کولیوند در دیدار با هادی محمودنژاد معاون اجرایی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها که در سالن جلسات معاونت اجرایی انجام شد، از اهتمام اورژانس کشور نسبت به خدمات‌رسانی به زائران آستان‌های مقدس یاد کرد و افزود: این مجموعه نسبت به مکان‌های مقدس و دینی نگاه متفاوتی دارد.

وی اضافه کرد: زائران بسیاری در حرم حضرت فاطمه معصومه(س) گردهم می‌آیند که برخی از آن‌ها از وضعیت جسمانی مطلوبی برخودار نبوده و برای شفا گرفتن در این حرم مطهر حضور یافته‌اند به همین علت باید فراهم‌سازی بستر ارائه خدمات درمانی فوری و مطلوب به زائران حرم حضرت فاطمه معصومه(س) مورد توجه قرار گیرد.

رئیس اورژانس کشور با تاکید بر اینکه خدمات‌رسانی مطلوب به زائران و مسافران در شهرهای مختلف به ویژه شهرهای زیارتی مورد توجه اورژانس کشور قرار گرفته است، تصریح کرد: امیدواریم با توجه به دغدغه‌های مورد نظر در حوزه پزشکی بتوانیم در ارائه خدمات درمانی به دستاوردهای جدیدی برسیم.

وی بابیان اینکه بستر استقرار پایگاه دائمی و تردد اورژانس در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) باید فراهم شود، عنوان کرد: فعالان اورژانس یکی از امین‌ترین افراد جامعه هستند به همین علت باید نسبت به آنها نگاه متفاوتی داشته باشیم.

کولیوند با اشاره به اینکه آشنایی طلاب و روحانیون با ادبیات و آموزه‌های پزشکی می‌تواند نتایج مطلوبی در تبلیغ آموزه‌های پزشکی داشته باشد، ادامه داد: آستان‌های مقدس که محل تجمع بخش قابل توجهی از مردم هستند و می‌توانند در فراگیری آموزش‌های پزشکی مشارکت کنند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcevw8n.jh8ozi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما