چهارشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۵
کد مطلب : 59226
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت ورزش‌هاي جانبازان و معلولين استان قم خبر داد

رقابت واليباليست‌هاي معلول قم در دور برگشت ليگ برتر واليبال نشسته

قم نيوز : رئيس هیأت ورزش‌هاي جانبازان و معلولين استان قم از آغاز رقابت واليباليست‌هاي معلول قم در دور برگشت ليگ برتر باشگاه‌هاي كشور خبر داد.
رقابت واليباليست‌هاي معلول قم در دور برگشت ليگ برتر واليبال نشسته
رقابت واليباليست‌هاي معلول قم در دور برگشت ليگ برتر واليبال نشسته
به گزارش قم نیوز محمد پیروزمنش امروز اظهار کرد: در رقابت‌های فصل 1396 لیگ برتر والیبال نشسته باشگاه‌های کشور برای نخستین‌بار شاهد حضور چهره‌های شاخص قم در ترکیب تیم هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولین هستیم و این استارت توسعه بیش از پیش والیبال نشسته قم خواهد بود.

وی با اشاره به آغاز رقابت‌های دور برگشت لیگ برتر والیبال نشسته از روز پنجم بهمن‌ماه اضافه کرد: پایان رقابت‌های این فصل لیگ برتر برای روز چهارم اسفند ماه برنامه‌ریزی شده و تیم هیأت جانبازان و معلولین قم در هفت مسابقه تا پایان این دوره با حریفان خود مسابقه می‌دهد.

رئیس هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم با اشاره به برنامه رقابت‌های دور برگشت لیگ برتر والیبال نشسته، افزود: هفته نخست نیم‌فصل دوم با برگزاری ۶ بازی روزهای پنجم و ششم بهمن ماه به میزبانی شهرهای اصفهان، آبادان، بابلسر و تبریز برگزار خواهد شد.

وی سپس به عملکرد تیم والیبال نشسته هیأت قم در نیم‌فصل نخست اشاره و بیان کرد: تیم هیأت جانبازان و معلولین قم در هفت مسابقه خود به سه پیروزی دست یافت و چهار بار نیز مغلوب حریفان شد تا مجموعا 9 امتیاز در کارنامه داشته باشد و در هفته نخست دور برگشت به مصاف پالایش نفت آبادان برود.

پیروزمنش اضافه کرد: سه پیروزی تیم والیبال نشسته هیأت جانبازان و معلولین قم برابر تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان، شهرداری ارومیه و هیأت مرکزی رقم خورد، ضمن اینکه نماینده قم در جدال با تیم‌های پالایش نفت آبادان، گسترش فولاد تبریز، روان‌کارهای گلستان و جامعه معلولین مازندران مغلوب شد.

وی افزود: تیم والیبال نشسته هیأت قم در آخرین مسابقه نیم‌فصل خود از سوپر لیگ والیبال نشسته باشگاه‌های کشور که با عنوان جام ایثار برگزار می‌شود، در سالن شهید علم‌الهدی مجموعه ورزشی شهدای ۱۵ خرداد قم میزبان تیم هیأت مرکزی بود و با امتیازهای ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۲۱ با حساب سه بر صفر حریف را شکست داد.

 

* نتایج تیم والیبال نشسته قم در نیم‌فصل نخست لیگ برتر سال 1396

هیأت قم ۱ –  پالایش نفت آبادان ۳

هیأت قم ۳ –  ذوب‌آهن اصفهان صفر

هیأت قم ۱ –  گسترش‌فولاد تبریز ۳

هیأت قم ۳ –  شهرداری ارومیه ۱

هیأت قم ۱ –  روان‌کارهای گلستان ۳

هیأت قم صفر – جامعه معلولین مازندران ۳

هیأت قم ۳ –  هیأت مرکزی صفر

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcd9x0k.yt0nx6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما