چهارشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۰
کد مطلب : 59249
منبع : خبرگزاری فارس
از 4 تا 6 بهمن ماه صورت می گیرد

نظارت و قضاوت قمي‌ها در ليگ بسكتبال باشگاه‌هاي كشور

قم نيوز : سازمان ليگ فدراسيون بسكتبال رئيس هیأت بسكتبال و يكي از داوران جوان استان قم را به عنوان ناظر و قاضي ديدارهاي مرحله دوم مسابقات فصل 1396 باشگاه‌هاي كشور معرفي كرد.
نظارت و قضاوت قمي‌ها در ليگ بسكتبال باشگاه‌هاي كشور
نظارت و قضاوت قمي‌ها در ليگ بسكتبال باشگاه‌هاي كشور
به گزارش قم نیوز انتخاب مرتضی سخایی به عنوان ناظر دیدارهای مرحله دوم لیگ دسته دوم بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور از سوی فدراسیون بسکتبال در حالی صورت گرفت که وی از سال 1395 با برگزاری مجمع انتخابات، مسوولیت ریاست هیأت بسکتبال استان قم را بر عهده دارد.

سخایی که از داوران مطرح و شاخص بسکتبال ایران به شمار می‌رود و از اعتبار و مدارک بالای این تخصص برخوردار است در مرحله دوم مسابقات لیگ دسته دوم رقابت نمایندگان تهران، آبادان، بندرعباس و گرگان را از چهارم تا ششم بهمن ماه در بندرعباس نظارت می‌کند، ضمن اینکه محسن عباسی داور جوان و فعال بسکتبال قم یکی از داوران قضاوت کننده در این مسابقات است.

این در حالی است که بعد از انجام دیدارهای مرحله مقدماتی فصل 1396 لیگ دسته دوم بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور که از قضا تیم‌های مهتاب و خلیج‌فارس قم نیز در آن حضور داشتند، مجموعا تعداد هشت تیم مجوز حضور در مرحله دوم را کسب کرده‌اند و برای رسیدن به مراحل بالاتر از امروز رقابت خود را از سر می‌گیرند.

با صعود هشت تیم از مرحله مقدماتی، تیم‌های حاضر در مرحله دوم به دو گروه چهار تیمی تقسیم شده‌اند و بر این اساس بازی‌های گروه نخست با جدال تیم‌های عقاب تهران، رعد پدافند هوایی آبادان، شهرداری بندرعباس و یس‌آل گرگان به شکل دوره‌ای به انجام خواهد رسید.

همچنین در گروه دوم مرحله دوم مسابقات لیگ دسته دوم بسکتبال ایران تیم‌های هیأت بسکتبال زنجان، شهرداری آذرشهر، نسل طلایی شاهرود و هیأت بسکتبال فسا حضور دارند و در حالی که گروه نخست را شهر بندرعباس میزبانی می‌کند، بازی‌های گروه دوم در شهر شاهرود به انجام می‌رسد.

مرتضی سخایی رئیس هیأت بسکتبال استان قم از چهارم تا ششم بهمن ماه مسابقات تیم‌های عقاب تهران، رعد پدافند هوایی آبادان، شهرداری بندرعباس و یس‌آل گرگان را نظارت می‌کند، بازی‌هایی که از امروز دیدار افتتاحیه آن با رقابت تیم‌های عقاب تهران و یس‌آل گرگان برگزار می‌شود.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdci3raw.t1a352bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما