پنجشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۵
کد مطلب : 59261
منبع : خبرگزاری مهر
فرمانده انتظامی قم خبر داد؛

کشف محموله‌های قاچاق به ارزش ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در قم

قم نيوز : فرمانده انتظامی استان قم از کشف محموله‌های قاچاق به ارزش ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان طی ۱۰ ماه گذشته در قم خبر داد.
کشف محموله‌های قاچاق به ارزش ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در قم
کشف محموله‌های قاچاق به ارزش ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در قم
به گزارش قم نیوز سردار کاظم مجتبایی اظهار داشت: در ۱۰ ماه سال جاری با تلاش و پیگیری جدی همکاران در پلیس آگاهی و همچنین سایر بخش‌های فرماندهی انتظامی استان قم محموله‌های زیادی از کالاهای قاچاق کشف شده است.

وی با بیان این که کالاهای مکشوفه در مدت مذکور نسبت به سال گذشته ۴۰ درصد افزایش داشته است، افزود: در ۱۰ ماهه سال ۹۵ حدود ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و امسال نیز ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان کالای قاچاق در قم کشف و ضبط شده است.

فرمانده انتظامی استان قم بیشترین کالاهای قاچاق مکشوفه را مربوط به خوراکی و رتبه‌های بعدی را شامل پوشاک و وسایل بهداشتی و آرایشی دانست.

سردار مجتبایی با بیان این که قاچاق علاوه بر آسیب‌های جدی به بخش‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی، ضربه‌ای اساسی نیز به اقتصاد کشور وارد می‌کند، گفت: پلیس به مبارزه با قاچاق کالا اهتمام ویژه‌ای داشته چون مقوله قاچاق، چرخه اقتصاد مقاومتی که مدنظر همه مسئولان کشور است را با خلاء ها و چالش‌های زیادی مواجه می‌کند.

فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به این که در ۱۰ ماهه گذشته حدود ۳۰۰ نفر در رابطه با حمل و ترانزیت کالای قاچاق در قم دستگیر شدند، گفت: از قاچاقچیان ۱۹۰ دستگاه خودرو سبک و سنگین توقیف شده است.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdccsiqp.2bqoe8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما