پنجشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۷
کد مطلب : 59265
منبع : خبرگزاری فارس
مدیر اجرایی همایش کتاب سال حوزه خبر داد

تقدیر از 25 اثر برگزیده در همایش کتاب سال حوزه

قم نيوز : مدیر اجرایی همایش کتاب سال حوزه گفت: آثار قابل تقدیر در نوزدهمین دوره همایش کتاب سال حوزه 25 اثر در موضوعات مختلف است.
تقدیر از 25 اثر برگزیده در همایش کتاب سال حوزه
تقدیر از 25 اثر برگزیده در همایش کتاب سال حوزه
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی نیکبخت امروز با اشاره به شاخص‌های ارزیابی آثار همایش سال حوزه اظهار کرد: یکی از این شاخص‌ها پرداختن این آثار به اولویت‌های امروز جامعه است، این شاخص در گروه‌های مختلف توسط داوران مورد بررسی قرار می‌گیرد و نتیجه این بررسی‌ها در ویژه نامه همایش کتاب سال حوزه منتشر می‌شود.

وی ادامه داد: آثار قابل تقدیر در نوزدهمین دوره همایش کتاب سال حوزه 25 اثر در موضوعات مختلف است.

مدیر اجرایی همایش کتاب سال حوزه افزود: امسال فراخوان این همایش به حوزه علمیه نجف ارسال شد و بیش از 80 اثر از خارج کشور به نوزدهمین دوره همایش کتاب سال حوزه رسید و برخی از آثار نویسندگان خارجی به عنوان آثار برگزیده همایش انتخاب شد.

نیکبخت با اشاره به آثار برگزیده نخستین دوره جشنواره مقالات علمی پژوهشی حوزه اظهار کرد: امسال در نخستین دوره این همایش هشت مقاله از نویسندگان حوزوی برگزیده شده است، البته در نخستین دوره همایش تنها آثار نویسندگان داخلی مورد بررسی قرار گرفت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در بیستمین دوره همایش کتاب سال حوزه توجه بیشتری به رویکرد بین الملل خواهیم داشت و جنبه علمی این همایش نیز تقویت خواهد شد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcgnx9n.ak9y34prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما