پنجشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۱
کد مطلب : 59267
منبع : خبرگزاری فارس
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قم مطرح کرد

ضرورت تلاش دستگاه‌های اجرایی برای حل مشکل معوقات بانکی در قم

قم نيوز : معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قم گفت: باید دستگاه‌های اجرایی برای حل مشکل معوقات بانکی در قم تلاش کنند، این معوقات موجب شده است که بانک‌های استان برای پرداخت تسهیلات جدید مشکل داشته باشند.
ضرورت تلاش دستگاه‌های اجرایی برای حل مشکل معوقات بانکی در قم
ضرورت تلاش دستگاه‌های اجرایی برای حل مشکل معوقات بانکی در قم
به گزارش قم نیوز مهرداد غضنفری امروز با اشاره به وضعیت پرداخت تسهیلات طرح رونق تولید در استان قم اظهار کرد: امسال تاکنون به اندازه یک سوم سهمیه استان تسهیلات این طرح به تولیدکنندگان پرداخت شده است و رتبه استان قم در طرح رونق تولید در کشور 11 است و به دنبال ارتقای رتبه استان در این طرح هستیم.

وی ادامه داد: از بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان قم خواستیم که پرونده‌های متقاضیان دریافت تسهیلات طرح رونق تولید در زمان مقرر تعیین تکلیف کنند تا بتوانیم به جایگاه واقعی استان در این طرح برسیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قم افزود: جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استان به صورت مستمر برگزار می‌شود، باید طرح‌ها با انجام کارشناسی قبلی به این ستاد ارائه شود و پس از تصویب در ستاد، تمام دستگاه‌های اجرایی به این طرح‌ها عمل کنند. میزان عمل دستگاه‌ها به تعهداتشان در این خصوص را مورد ارزیابی قرار می‌دهیم و با دستگاه‌های سهل انگار در این زمینه برخورد خواهد شد.

غضنفری هدف مدیران استان قم را خدمت به مردم دانست و تصریح کرد: آن‌ها باید آمار خودشان را در بخش اقتصادی به روز کنند و اقدامات در این زمینه با سرعت بیشتری نسبت به گذشته دنبال شود، مدیران ارشد استان نیز آماده پیگیری برای حل مشکلات دستگاه‌های اجرایی هستند و هدف این مدیران رسیدن استان به جایگاه اصلی اش است.

وی با بیان اینکه امنیت قضایی برای سرمایه گذاران اهمیت زیادی دارد ادامه داد: دستگاه قضایی باید از سرمایه گذاران حمایت کنند و کمیته حمایت قضایی برای سرمایه گذاران نیز به وجود بیاید.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قم خاطرنشان کرد: باید دستگاه‌های اجرایی برای حل مشکل معوقات بانکی در قم تلاش کنند و این معوقات موجب شده است که بانک‌های استان برای پرداخت تسهیلات جدید مشکل داشته باشند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdciyraw.t1a3q2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما