پنجشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۱
کد مطلب : 59269
منبع : خبرگزاری فارس
جمعه ششم بهمن ماه

داور مطرح فوتبال قم قاضي جدال پرسپوليس و پيكان شد

قم نيوز : داور مطرح فوتبال استان قم در ادامه پيشرفت‌هاي خود در اين عرصه قضاوت ديدار حساس تيم‌هاي فوتبال پرسپوليس تهران و پيكان را بر عهده گرفت.
داور مطرح فوتبال قم قاضي جدال پرسپوليس و پيكان شد
داور مطرح فوتبال قم قاضي جدال پرسپوليس و پيكان شد
به گزارش قم نیوز در حالی که دیدارهای هفته چهارم از دور برگشت فصل 97 – 1396 لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از روز چهارشنبه چهارم بهمن ماه آغاز می‌شود، اما تیم‌های مدعی پرسپولیس تهران و پیکان روز جمعه ششم بهمن از ساعت 15:30 دقیقه در ورزشگاه شهدای شهر قدس به مصاف یکدیگر می‌روند.

این بازی در ششمین روز بهمن ماه در حالی برگزار می‌شود که کمیته داوران فدراسیون فوتبال در راس تیم قضاوت کننده این دیدار حساس، علی صفایی داور مطرح فوتبال قم را انتخاب کرده و صفایی با کمک آرمان اسعدی، تورج عیوض‌محمدی  و سعید رحیمی‌مقدم این دیدار را قضاوت می‌کند، ضمن اینکه ناظر این بازی اسماعیل صفیری است.

صفایی در حالی قضاوت این بازی حساس را انجام می‌دهد که شاگردان برانکو ایوانکوویچ در تیم پرسپولیس تهران هم اکنون با اختلافی 12 امتیازی نسبت به جدی‌ترین تعقیب کننده خود در مکان نخست جدول رده‌بندی لیگ هفدهم فوتبال باشگاه‌های برتر ایران ایستاده‌اند.

پرسپولیسی‌ها به عنوان مدافع عنوان قهرمانی لیگ شانزدهم در حال حاضر با 13 برد، 6 تساوی، یک باخت، 32 گل زده، هشت گل خورده، تفاضل گل مثبت 24 و 45 امتیاز در مکان نخست جدول رده‌بندی قرار گرفته‌اند، نکته جالب این است که تنها باخت پرسپولیس در این فصل را پیکان تهران در هفته چهارم رقم زده است و این بازی برای سرخ‌پوشان پایتخت جنبه انتقامی نیز دارد و این موضوع کار قضاوت داور مطرح فوتبال قم را نیز سخت می‌کند.

تیم پیکان تهران نیز با هدایت مجید جلالی در حال حاضر با هفت پیروزی، هفت تساوی، پنج باخت، 18 گل زده، 14 گل خورده، تفاضل گل مثبت چهار و 28 امتیاز در بین 16 تیم حاضر در هفدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور رتبه هفتم را در اختیار دارد.

انتهای پیام /  137
https://qomnews.ir/vdcaounm.49noi15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما