پنجشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۰۱
کد مطلب : 59273
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت بدمينتون استان قم خبر داد

آغاز فصل جدید مسابقات ليگ باشگاه‌هاي بدمینتون در قم

قم نيوز : رئيس هیأت بدمينتون استان قم از آغاز دوره جديد پيكارهاي ليگ باشگاه‌هاي اين رشته به مناسبت دهه مبارك فجر در قم خبر داد.
آغاز فصل جدید مسابقات ليگ باشگاه‌هاي بدمینتون در قم
آغاز فصل جدید مسابقات ليگ باشگاه‌هاي بدمینتون در قم

رئيس هیأت بدمينتون استان قم خبر داد
آغاز فصل جدید مسابقات ليگ باشگاه‌هاي بدمینتون در قم
رئيس هیأت بدمينتون استان قم از آغاز دوره جديد پيكارهاي ليگ باشگاه‌هاي اين رشته به مناسبت دهه مبارك فجر در قم خبر داد.

به گزارش قم نیوز علی پنجه‌باشی امروز اظهار کرد: دوره جدید مسابقات لیگ بدمینتون باشگاه‌های استان قم از روز جمعه ششم بهمن ماه به میزبانی سالن بدمینتون زنده‌یاد حامد فرهمند موجد مجموعه ورزشی شهید جعفر حیدریان قم آغاز می‌شود.

وی با اشاره به حضور 6 تیم در این دوره از مسابقات، بیان کرد: برگزاری رقابت‌های باشگاهی موجب رونق بیش از پیش این رشته ورزشی شده و استعدادها و نخبه‌هایی که زیر نظر مربیان بادانش بدمینتون قم پرورش یافته‌اند با حضور در لیگ توانایی و قابلیت‌های خود را به نمایش می‌گذارند.

رئیس هیأت بدمینتون استان قم بیان کرد: این رشته ورزشی با سرمایه‌گذاری روی رده‌های سنی پایه و جذب نخبه‌های ورزش به ویژه در تعامل خوب با آموزش و پرورش رشد قابل توجهی در قم داشته و خوشبختانه به این واسطه، شاهد حضور موفق بدمینتون قم در رده‌های مختلف مسابقات کشوری هستیم.

وی بیان کرد: نسل جدیدی برای ساختن آینده بدمینتون قم در حال رشد و پیشرفت است و برگزاری مسابقاتی همچون پیکارهای لیگ در کنار اعزام‌هایی که هیأت بدمینتون به رقابت‌های مهم کشوری در طول سال انجام می‌دهد، موجب افزایش تجربه چهره‌های مستعد و آینده‌دار این رشته می‌شود.

پنجه‌باشی در ادامه به تیم‌های شرکت کننده در فصل 1396 لیگ بدمینتون باشگاه‌های قم اشاره و بیان کرد: تیم‌های یونکس، فورزا، بانک ملت، عالیان سفر، گچ کناف و موسسه خیریه دست‌های مهربان 6 تیم حاضر در مسابقات این دوره هستند که از صبح ششمین روز بهمن ماه رقابت خود را استارت می‌زنند.

وی خاطرنشان کرد: در واقع این چهارمین دوره رقابت‌های استانی لیگ باشگاه‌های بدمینتون محسوب می‌شود که هر هفته روزهای جمعه با حضور بازیکنان طراز اول بدمینتون قم در ترکیب تمام تیم‌ها به انجام می‌رسد، در شرایطی که در سال 1395 تیم بدمینتون عالیان سفر بالاتر از سایر تیم‌های شرکت کننده عنوان قهرمانی را کسب کرد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcfm0dt.w6d1eagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما