پنجشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۱۵
کد مطلب : 59277
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت بسكتبال استان قم خبر داد

برگزاري مسابقات بسكتبال 3 به 3 جام فجر در قم

قم نيوز : رئيس هیأت بسكتبال استان قم گفت: مسابقات بسكتبال 3 به سه زیر نظر کمیته مسابقات و داوران هیأت بسکتبال قم به مناسبت دهه مبارک فجر برگزار مي‌شود.
برگزاري مسابقات بسكتبال 3 به 3 جام فجر در قم
برگزاري مسابقات بسكتبال 3 به 3 جام فجر در قم
مرتضی سخایی امروز اظهار کرد: از جمله شرایط برگزاری این رقابت‌ها این است که هر تیم شامل چهار نفر بازیکن و یک مربی است، تیم‌ها باید لباس متحدالشکل و بیمه ورزشی داشته باشند و به هنگام ثبت‌نام هزینه ورودی پنجاه هزار تومان و یک قطعه عکس ارائه کنند.

وی با بیان اینکه ثبت‌نام از تیم‌های علاقمند به حضور در مسابقات بسکتبال 3 به 3 جام فجر تا پانزدهم بهمن ماه در هیأت بسکتبال استان قم انجام می‌شود، اضافه کرد: طبق دستورالعمل و قوانین مربوط به فدراسیون بسکتبال، شرکت در هر گونه رقابت استانی یا خارج از استان شامل تمامی رقابت‌های کشوری باید زیر نظر و با معرفی هیأت بسکتبال استان باشد.

رئیس هیأت بسکتبال استان قم اضافه کرد: به همین منظور از تمام عزیزان خواهشمندیم قبل از هرگونه اقدامی نسبت به دریافت استعلام یا معرفی نامه از این هیأت اقدام کنند، زیرا عدم توجه به این موضوع مهم، پیگیری هیأت استان را از طریق فدراسیون بسکتبال در پی خواهد داشت.

وی تصریح کرد: تا این لحظه هیچ‌گونه هماهنگی نسبت به برگزاری هر نوع مسابقه‌ای با هر عنوانی با هیچ شخص یا باشگاهی از جانب هیأت بسکتبال استان قم به عمل نیامده و شرکت در این گونه مسابقات شامل مطالب یاد شده از سوی این هیات ورزشی می‌شود.

سخایی در پایان به شرایط شرکت در مسابقات بسکتبال سه به سه جام فجر اشاره و بیان کرد: هیأت بسکتبال استان قم به مناسبت دهه مبارک فجر این رقابت‌ها را برگزار می‌کند و این بازی‌ها در دو رده سنی با حضور متولدین اول فروردین‌ماه سال 1379 به بعد و همچنین رده سنی آزاد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcja8ei.uqehazsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما