پنجشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۱
کد مطلب : 59293
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
حجت الاسلام والمسلمین شهرستانی در دیدار وزیر نیرو:

با شعار نمی توان کارها را پیشبرد

قم نيوز : دشمن برنامه ریزی منسجم و کار جدی در زمینه فرهنگی و رسانه‌ای دارد، ولی در رسانه‌های ما اینطور نیست و سعی داریم با شعار پیش رویم در حالی که اینگونه کار جواب نمی‌دهد.
با شعار نمی توان کارها را پیشبرد
با شعار نمی توان کارها را پیشبرد
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام والمسلمین  شهرستانی امروز  در دیدار با رضا اردکانیان وزیر نیرو با تاکید بر اینکه دشمن اقدامات جدی در زمینه فرهنگی و رسانه‌ای به ویژه با محوریت کودک و نوجوان انجام می‌دهد گفت: دشمن برنامه ریزی منسجم و کار جدی در زمینه فرهنگی و رسانه‌ای دارد، ولی در رسانه‌های ما اینطور نیست و سعی داریم با شعار پیش رویم در حالی که اینگونه کار جواب نمی‌دهد.

نماینده آیت الله العظمی سیستانی، لزوم استفاده از استعدادهای برتر کشور در رشته‌های مختلف را مورد تاکید قرار داد و خاطر نشان ساخت: در حوزه تکنولوژی مصرف و تولید آب در کشورهای غربی اقدامات زیادی انجام شده و در کشور ما نیز باید به همین گونه باشد.

وی با تاکید بر اینکه بسیاری از سفره‌های آب زیرزمینی کشور ما از بین رفته است گفت: در زمینه مدیریت و اصلاح الگوی مصرف از جمله مسئله آب باید فرهنگ سازی شود.

حجت الاسلام والمسلمین شهرستانی در پایان با تاکید بر اینکه ما در جامعه نیروها و طرفیت های بسیار خوبی داریم که باید از آنها به نحو احسن استفاده شود گفت: اگر ما فرهنگ استفاده از استعدادها را در جامعه تقویت کنیم بسیاری از مشکلات ما برطرف خواهد شد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdchxinm.23nwwdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما