شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۲:۰۱
کد مطلب : 59331
منبع : خبرگزاری فارس
معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم مطرح کرد

نظارت مستمر بر وضعیت نمازخانه‌های بین راهی در استان قم

قم نيوز : معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم گفت: کمیته ای با حضور دستگاه‌های مختلف از وضعیت نمازخانه‌ها در مسیرهای منتهی به استان بازدید و تذکرات را به صورت شفاهی و کتبی به دستگاه‌ها ارسال می‌کند تا مشکلات این نمازخانه‌ها رفع شود.
نظارت مستمر بر وضعیت نمازخانه‌های بین راهی در استان قم
نظارت مستمر بر وضعیت نمازخانه‌های بین راهی در استان قم
به گزارش قم نیوز یونس عالی پور امروز با اشاره به جاده قم -گرمسار اظهار کرد: در این جاده ایجاد مجتمع‌های بین راهی پیش بینی شده است و قرار بود که این مجتمع‌ها امسال به بهره برداری برسد، باید پیش از تعطیلات نوروزی برای ایجاد نمازخانه در مسیر قم گرمسار تدبیری اندیشیده شود.

وی ادامه داد: جاده قم-گرمسار یک پروژه ملی است و باید نمازخانه در این جاده در سال گذشته به بهره برداری می‌رسید، البته سال‌های گذشته نمازخانه‌های موقتی در این جاده ایجاد شده بود.

معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم افزود: کمیته ای از سال 94 با حضور دستگاه‌های مختلف از وضعیت نمازخانه‌ها در مسیرهای منتهی به استان بازدید و تذکرات لازم را به صورت شفاهی و کتبی به دستگاه‌ها ارسال می‌کند تا مشکلات این نمازخانه‌ها رفع شود.

عالی پور با اشاره به وضعیت مجتمع‌های بین راهی جاده‌های استان قم اظهار کرد: برخی از این مجتمع‌ها از سازمان میراث فرهنگی و برخی دیگر از سازمان راهداری مجوز گرفتند، به صورت ویژه بر فعالیت مجتمع‌های بین راهی استان قم نظارت صورت می‌گیرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: وضعیت نمازخانه‌های بین راهی در جاده قم- تهران مشکلی ندارد و کمیته نظارت به صورت مداوم به این نمازخانه‌ها سرکشی می‌کند، البته نظارت این کمیته طی ایام نوروز تقویت می‌شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdca6enm.49noe15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما