يکشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۹
کد مطلب : 59404
منبع : خبرگزاری فارس
عضو شورای شهر قم:

دست کسی که در قم هتل می‌سازد را باید بوسید

قم نيوز : عضو شورای اسلامی شهر قم با تاکید بر اینکه هرکسی در قم هتل بسازد باید دستش را بوسید گفت: فرقی نمی‌کند که کجا این پروژه ساخته می‌شود؛ یکی از نیازهای اساسی شهر قم هتل‌سازی است.
دست کسی که در قم هتل می‌سازد را باید بوسید
دست کسی که در قم هتل می‌سازد را باید بوسید
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد آتش‌زر در سی‌امین جلسه شورای اسلامی شهر قم که شنبه شب به صورت فوق‌العاده به ریاست عبدالله جلالی و با حضور سیدمرتضی سقائیان‌نژاد شهردار قم در سالن جلسات ساختمان شهید باکری برگزار شد، با تاکید بر اینکه هرکسی در قم هتل بسازد باید دستش را بوسید گفت: فرقی نمی‌کند که کجا این پروژه ساخته می‌شود؛ یکی از نیازهای اساسی شهر قم هتل‌سازی است.

وی با اشاره به ظرفیت‌ بلوار پیامبر اعظم برای هتل‌سازی گفت: شورا بعضا مقرراتی را می‌گذارد و همه استفاده می‌کنند اما گاهی هم شهرداری صلاح می‌داند که موردی مسائل را بررسی کند.

عضو شورای شهر قم بیان کرد: کسی که این ظرفیت را دارد که هتل بسازد قطعا از قوانین و مقررات آگاهی دارد و به اندازه کافی پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهد.

وی همچنین با اشاره به اوضاع اقتصادی کشور اظهار کرد: تعاونی‌های مسکن نیز به دنبال احداث مسکن برای مردم هستند و پولی که این تعاونی قرار بوده پرداخت کند به دلیل مشکل اقتصادی مردم و ناتوانی در پرداخت تعهدات با مشکل تامین مالی مواجه شده است و نتوانسته تعهدات را عمل کند و ما در جایگاهی هستیم که اگر این مشکل صحیح است حمایت کنیم که آنها با شرایط دیگری پرداخت داشته باشند.

آتش‌زر اظهار کرد: عوض اینکه ما مشکلی را حل کنیم نباید سد راه احداث مسکن برای مردم شویم و اگر توانی وجود دارد حمایت کنیم تا به صورت قسطی تعهدات پرداخت شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcbaabs.rhb9gpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما