يکشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۱۵
کد مطلب : 59416
منبع : خبرگزاری فارس
مدیر مرکز پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری قم:

سوله‌های مدیریت بحران آماده اسکان مسافران در راه مانده هستند

قم نيوز : مدیر مرکز پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری قم گفت: با توجه به انسداد برخی مسیرهای جاده‌ای سوله‌های مدیریت بحران آماده اسکان موقت مسافران در راه مانده هستند.
سوله‌های مدیریت بحران آماده اسکان مسافران در راه مانده هستند
سوله‌های مدیریت بحران آماده اسکان مسافران در راه مانده هستند
به گزارش قم نیوز علی‌اکبر رحیمی امروز با اشاره به تدابیر اندیشیده شده برای جلوگیری از مشکلات احتمالی در فصل سرما اظهار کرد: قبل از فصل زمستان ما مانور آمادگی در مواجهه با اتفاقات محتمل در فصل زمستان را داشتیم وهمزمان دستگاه‌ها و تجهیزاتی که مورد نیاز است را اورهال کردیم.

وی با اشاره به اینکه بازدید از سپتیک‌ها و زیرگذرها و تونل‌ها و پل‌های شهر به همراه پاکسازی انهار به دقت توسط مناطق هشتگانه انجام شده است افزود: به اتفاق سایر دستگاه‌های امدادی استان از جمله آتش‌نشانی، پلیس راهور، جمعیت هلال احمر، راهداری و سایر دستگاه‌ها مانوری به همراه بازدید از تجهیزات زمستانی داشتیم تا در روند خدمات رسانی زمستانی مشکل کمتری رخ دهد.

مدیر مرکز پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری قم با بیان اینکه سایت‌های دپوی شن و نمک و مخازن مربوط به آنها و دستگاه‌های نمک‌پاش را آماده و به صورت اماده به کار در سطح معابر شهر مستقر کرده‌ایم بیان کرد: بعد از اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال برودت شدید هوا و بارش تجمعی نزولات آسمانی از دیروز همکاران ما به صورت آماده باش کامل در قالب 2 هزار نیروی خدماتی و عوامل اجرایی هستند و به محض شروع بارش همکاران با استقرار در نقاط از پیش تعریف شده آماده خدمات‌رسانی به شهروندان و زائرین بودند.

وی بیان کرد: تا امروز صبح که بارش ادامه داشت نیروها به صورت کامل خدمات رسانی انجام دادند و به همین خاطر خللی در آمد و شد شهروندان ایجاد نشد.

رحیمی با تاکید بر اینکه دستورالعمل زمستانی نیز از قبل تعریف شده بود که در اختیار نیروهای شهری قرار گرفته تا براساس شیوه‌نامه‌ای که از قبل تعریف شده اقدام انجام شود و از اقدامات آنی و تک‌محور جلوگیری شود تصریح کرد: چنانچه ما شاهد بارش مجدد نزولات آسمانی در روزهای آینده باشیم آمادگی حفظ خواهد شد.

وی گفت: با توجه به انسداد اتوبان قم تهران یک دستگاه گریدر برای باز کردن مسیر به راهداری ارسال کردیم که پاکسازی انجام شود.

مدیر مرکز پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری قم خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه اکثر نزولات آسمانی به صورت روان‌آب شد به نظر می‌رسد مشکل خاصی در شهر نباشد ولی با این حال تمهیدات لازم اندیشیده شده شن و نمک به اندازه کافی دپو شده است و سوله‌های ورزشی مدیریت بحران آماده اسکان مسافران در راه مانده هستند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcepe8n.jh8ozi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما