يکشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۰۱
کد مطلب : 59422
منبع : خبرگزاری فارس
در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان قم مطرح شد

ضرورت تسریع در پرداخت تسهیلات طرح رونق تولید در استان قم

قم نيوز : در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان قم بر ضرورت پرداخت تسهیلات طرح رونق تولید در استان تاکید شد.
ضرورت تسریع در پرداخت تسهیلات طرح رونق تولید در استان قم
ضرورت تسریع در پرداخت تسهیلات طرح رونق تولید در استان قم
به گزارش قم نیوز جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان قم ظهر امروز در تالار امام جواد(ع) استانداری برگزار شد.

مهرداد غضنفری در ابتدای این جلسه با اشاره به ضرورت تلاش برای افزایش پرداخت تسهیلات طرح رونق تولید در استان قم اظهار کرد: امکان پرداخت تسهیلات بیشتری در قالب این طرح در استان وجود دارد، بانک‌ها باید از ابتدا تولیدکنندگان را به سامانه بهین یاب هدایت می‌کردند و همکاری بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان قم برای اجرای طرح رونق تولید در استان الزامی است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قم افزود: یکی از معیارهای ارزیابی عملکرد بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان، میزان تسهیلات پرداختی در طرح رونق تولید است، بخشی از تسهیلات این طرح باید به نوسازی واحدهای تولیدی نیز اختصاص پیدا کند.

محمود سیجانی در ادامه این جلسه گفت: واحدهای تولیدی باید برای دریافت تسهیلات طرح رونق تولیدی تعهد بدهند که 10 درصد اشتغال و تولید واحدهای خودشان را افزایش بدهند، به همین دلیل تولیدکنندگان استان قم رغبت کمتری به گرفتن این تسهیلات دارند، سود نرخ تسهیلات بانکی در طرح رونق تولید برای تولیدکنندگان بالا است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم ادامه داد: در زمینه پرداخت تسهیلات سرمایه ثابت و نوسازی به واحدهای تولیدی، باید بانک‌ها استان همکاری بیشتری داشته باشند، بانک‌های استان قم بیشتر به پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش به تولیدکنندگان علاقه دارند.

سید مهدی صادقی در بخش پایانی جلسه با اشاره به لزوم همکاری مدیران استان قم برای طرح رونق تولید اظهار کرد: با همکاری مدیران دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های استان می‌توانیم مشکلات را در زمینه اجرای طرح رونق تولید حل کنیم.

استاندار قم در پایان خاطرنشان کرد: مدیران با تقویت انگیزه‌ها می‌توانند مشکلات را حل کنند و این مساله در قضاوت دیگران در خصوص عملکرد آن‌ها تاثیر خواهد داشت، هماهنگی بین مدیران موجب حل مشکلات می‌شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcb5abs.rhb95piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما