يکشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۲۵
کد مطلب : 59446
منبع : خبرگزاری مهر
دبیر هیئت تیراندازی قم به مهر خبر داد؛

پایان کار تیم تیراندازی قم در لیگ برتر کشور با رتبه پنجم

قم نيوز : دبیر هیئت تیراندازی استان قم از پایان کار تیم تیراندازی قم در لیگ برتر مردان کشور با رتبه پنجم خبر داد.
پایان کار تیم تیراندازی قم در لیگ برتر کشور با رتبه پنجم
پایان کار تیم تیراندازی قم در لیگ برتر کشور با رتبه پنجم

دبیر هیئت تیراندازی قم به مهر خبر داد؛
پایان کار تیم تیراندازی قم در لیگ برتر کشور با رتبه پنجم
تیراندازی
شناسهٔ خبر: 4211878 - یکشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۹
استانها > قم
قم - دبیر هیئت تیراندازی استان قم از پایان کار تیم تیراندازی قم در لیگ برتر مردان کشور با رتبه پنجم خبر داد.

به گزارش قم نیوز محمد جواد متقیان نژاد اظهار داشت: رقابت‌های لیگ برتر تیراندازی مردان کشور در فصل ۹۶ به پایان راه خود رسید و تیم تیراندازی نظام مهندسی قم که برای نخستین بار در لیگ برتر حضور داشت در پایان این مسابقات صاحب رتبه پنجم شد.

وی افزود:  هفته دهم و پایانی لیگ برتر تیرااندازی مردان در مجموعه ورزشی آزادی تهران و سالن ۷۰ خط تخصصی این مجموعه برگزار شد که تیم تیراندازی نظام مهندسی قم با مربیگری مهدی ارج به دیار تیم هیئت تیراندازی استان سمنان رفت که حاصل این تقابل یک پیروزی و یک شکست بود.

دبیر هیئت تیراندازی استان قم گفت: در این مسابقه تیم هیئت تیراندازی استان قم در بخش تپانچه بادی حریف خود را شکست داد اما در بخش تفنگ بادی رقابت را به حریف خود واگذار کرد و بدین ترتیب در پایان این دوره از مسابقات و اولین حضور نماینده قم در لیگ برتر کشور جایگاه پنجم را کسب کرد و سال آینده نیز در لیگ برتر کشور حضور خواهد داشت.

متقیان‌نژاد بیان داشت: نفرات اعزامی به این هفته از مسابقات در رشته تفنگ بادی شامل حامد غرباقی، علی کاظمی، امیرحسین گل پسند و  پوریا عصمت و در  رشته تپانچه بادی شامل محمود جعفرغفار، سید یاسر حسینی، مصطفی منتظرعلیه و عرفان صلواتی بودند.

وی عنوان کرد: رشته تیراندازی یکی از رشته‌های ورزشی مدال آور برای کشورمان در بازی‌های آسیایی و قهرمانی آسیا و دارای شانس کسب سهمیه المپیک است و به همین دلیل، سرمایه گذاری روی این رشته به سود آینده و شخصیت ورزش استان قم است و اقدامات سال‌های اخیر برای پرورش قهرمانان جدید در این راستا بوده است.

دبیر هیئت تیراندازی استان قم تصریح کرد: امسال، تیراندازی قم در بخش دختران در مسابقات قهرمانی آسیا در رده سنی جوانان توسط سیده رؤیا صبح خیز موفق به کسب مدال شد و هادی غرباقی تیرانداز جوان قم نیز در فهرست دعوت شدگان به تیم ملی قرار دارد و برای وی پیش بینی آینده روشنی داریم ضمن این که در بخش دختران، مینا روحیان نیز یکی از تیراندازان آینده دار ماست.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdch-knm.23nwkdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما