دوشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۱
کد مطلب : 59456
منبع : خبرگزاری فارس
با انجام پيكارهاي هفته پاياني ليگ دسته اول

بانوان تيرانداز قم به پلي‌آف ليگ برتر صعود كردند

قم نيوز : تيم بانوان هیأت تيراندازي استان قم با كسب يك برد و يك از هفته پاياني مسابقات ليگ دسته اول تيراندازي بانوان باشگاه‌هاي كشور راهي مرحله پلي‌آف صعود به ليگ برتر شد.
بانوان تيرانداز قم به پلي‌آف ليگ برتر صعود كردند
بانوان تيرانداز قم به پلي‌آف ليگ برتر صعود كردند
به گزارش قم نیوز در حالی که امسال دو تیم به نمایندگی از استان قم در مسابقات لیگ‌های تیراندازی مردان و بانوان ایران حضور داشتند، تیم مردان نظام مهندسی ساختمان قم در پیکارهای لیگ برتر و تیم بانوان هیات تیراندازی قم در رقابت‌های لیگ دسته اول با حریفان پیکار کردند و بانوان در یک قدمی صعود به لیگ برتر قرار دارند.

با پایان یازدهمین دوره رقابت‌های لیگ دسته اول تیراندازی بانوان باشگاه‌های کشور در سال 1396، در رده‌بندی نهایی رشته تفنگ بادی تیم‌های پاس و هیأت قم با کسب 26 امتیاز اول و دوم شدند، نظام‌مهندسی ساختمان اصفهان و هیأت خراسان‌رضوی با 22 امتیاز در رده‌های سوم و چهارم ایستادند، آماج با کسب 14 امتیاز، شرکت پالایش و پخش با 10 امتیاز و هیأت گرمسار با 6 امتیاز در رده‌های پنجم تا هفتم جای گرفتند.

در رده‌بندی پیکارهای رشته تپانچه بادی تیم نظام‌مهندسی ساختمان اصفهان، پاس و هیأت خراسان‌رضوی با 26 امتیاز رده‌های اول تا سوم را از آن خود کردند، آماج با 18 امتیاز، هیأت قم با 14 امتیاز، شرکت پالایش و پخش با 10 امتیاز و هیأت تیراندازی گرمسار با 6 امتیاز در مکان‌های چهارم تا هفتم ایستادند.

در پایان این رقابت‌ها تیم‌های پاس، نظام‌مهندسی ساختمان اصفهان و هیأت خراسان‌رضوی به عنوان تیم‌های اول تا سوم مجموع هر دو رشته تفنگ بادی و تپانچه بادی به مسابقات فصل 1397 لیگ برتر باشگاه‌های کشور صعود کردند و تیم‌ هیأت تیراندازی قم نیز با کسب جایگاه چهارم مجموع هر دو رشته تفنگ بادی و تپانچه بادی به مرحله پلی‌آف رقابت‌ها راه یافت تا با تیم ثابت هدف آریا رقابتی رو در رو برای کسب سهمیه لیگ برتر برگزار کند.

دبیر هیات تیراندازی استان قم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به سقوط تیم‌های پاس ناجا و هیأت تیراندازی فارس از لیگ برتر به دسته اول باشگاه‌های کشور، بیان کرد: زمان برگزاری مسابقات پلی‌آف صعود به لیگ برتر بین تیم‌های هیأت تیراندازی قم و ثابت هدف آریا به زودی اعلام خواهد شد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdciq5aw.t1a3w2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما