دوشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۰
کد مطلب : 59460
منبع : خبرگزاری فارس
با پايان رقابت در 4 كلاس مختلف

برترين‌هاي راند دوم مسابقات اتومبیلرانی شتاب در قم معرفي شدند

قم نيوز : نفرات برتر چهار كلاس متنوع راند دوم مسابقات اتومبیلرانی شتاب به مناسبت سالگرد پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي ايران در قم معرفي شدند.
برترين‌هاي راند دوم مسابقات اتومبیلرانی شتاب در قم معرفي شدند
برترين‌هاي راند دوم مسابقات اتومبیلرانی شتاب در قم معرفي شدند
به گزارش قم نيوز راند دوم مسابقات اتومبیلرانی شتاب توسط هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی استان قم به مناسبت دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران برنامه‌ریزی و با حضور ورزشکاران این رشته در قم برگزار شد.

شرکت کنندگان در رقابت‌های درگ 200 متر به میزبانی پیست درگ جعفریه (باند قدیم فرودگاه) به رقابت پرداختند، رقابت‌هایی که شرکت در آن برای عموم علاقه‌مندان به این رشته آزاد بود و اتومبیلران‌ها در کلاس‌های 1500 و 2 هزار سی‌سی و خودروهای 206 و کلاس آزاد با یکدیگر مسابقه دادند.

با پایان این مسابقات در کلاس ۱۵۰۰ سی‌سی نعمت‌الله براتی با خودروی پراید رتبه نخست را به دست آورد، میلاد ملکی با خودروی پراید نایب‌قهرمان شد و مقام سوم با خودرو پراید به مرتضی اصغری تعلق گرفت، ضمن اینکه یونس یعقوبی، حامد محمدی و حیدر حیدری در این بخش چهارم تا ششم شدند.

در کلاس دو هزار سی‌سی رتبه نخست به علی نصراصفهانی راننده خودروی پژو پارس رسید، احسان کیخسروکیانی با خودرو گلف نایب‌قهرمان شد و مقام سوم را آرمان فتحی با خودروی زانتیا به خود اختصاص داد، در این کلاس علی داوودآبادی با سراتو، سینا شبیری با پژو 405 و شایان صادقی با پژو پارس مقام‌های سوم تا ششم را کسب کردند.

در پایان رقابت‌های کلاس ۲۰۶ اختصاصی مقام نخست و عنوان قهرمانی به حامد حبیب‌زاده تعلق گرفت، سیدسعید طباطبایی رتبه دوم و عنوان نایب‌قهرمانی را کسب کرد و سام بزرگ‌چمی به مقام سوم مسابقات شتاب 200 متر اتومبیلرانی استان قم دست پیدا کرد، ضمن اینکه ابوالفضل ملکیان، عطا فنایی و سینا شعبانی چهارم تا ششم شدند.

در رده‌بندی نهایی مسابقات کلاس آزاد این دوره مسعود آقایی با خودروی پورشه بالاتر از دیگر شرکت کنندگان روی سکوی قهرمانی ایستاد، هادی جعفرپور با خودرو نیسان آلتیما به مقام نایب‌قهرمانی رسید و سیدسعید طباطبایی با خودرو پژو 206 به مقام سوم بسنده کرد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcdzo0k.yt0n96a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما