دوشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۴۵
کد مطلب : 59469
منبع : خبرگزاری فارس
فرمانده انتظامی استان قم:

پيشرفت پليس مرهون توانمندی‌های رزمی و معرفتی است

قم نيوز : فرمانده انتظامي استان پيشرفت پليس را مرهون توانمندی‌های رزمی، علمی و معرفتی دانست.
پيشرفت پليس مرهون توانمندی‌های رزمی و معرفتی است
پيشرفت پليس مرهون توانمندی‌های رزمی و معرفتی است
به گزارش قم نیوز کاظم مجتبایی در آیین صبحگاه یگان ویژه قم ضمن قدردانی از زحمات فرمانده و کارکنان یگان ویژه قم اظهار کرد: بحمدالله روز به‌ روز یگان ویژه قم بر توانمندی‌، برازندگی و شایستگی‌هایش افزوده می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه باید تلاش شود تا یگان ویژه قم در طراز استان باشد، ضمن اشاره به حوادث و ناآرامی‌های اخیر کشور، دلیل حضور در صبحگاه یگان ویژه قم را قدر شناسی از کارکنان این یگان برشمرد و تصریح کرد: یگان ویژه قم در این حوادث به دلیل عملکرد توام با اخلاق، منطق، درایت و قابلیت بسیار بالا موجب افتخار فرماندهی انتظامی استان شد.

مجتبایی با اشاره به آیه "وأعدوا لهم ما استطعتم من قوة" بر ضرورت ارتقاء ضریب دفاعی و همچنین آمادگی تمام کشورهای مسلمان در مواجهه با دشمنان تاکید کرد.

فرمانده انتظامی استان قم افزود: به حمدالله در سطح ملی و بین المللی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به دلیل برخورداری از امکانات و تجهیزات لازم از اقتدار بسیار بالایی برخوردار بوده و قادر است از ملت‌های اسلامی و مظلومانی که به کمک نیاز دارند دفاع کند.

وی پیشرفت پلیس را مرهون توانمندی‌های رزمی، علمی و معرفتی دانست و گفت: از اینکه فرمانده معظم کل قوا نیروی انتظامی را مجاهدان فی سبیل الله خطاب کردند برای ما بزرگترین مدال و افتخار بوده و خداوند را شااکر هستیم بنابراین باید همواره از نظر اخلاق، منطق، معرفت، علم و حرفه آموزی در طراز مجاهدان فی سبیل الله حرکت کنیم.

در خاتمه این مراسم از تعدادی کارکنان یگان ویژه قم با اهداء لوح تقدیر تجلیل شد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcco0qp.2bqoe8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما