دوشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۰۱
کد مطلب : 59472
منبع : خبرگزاری فارس
سرپرست هیأت ووشو استان قم خبر داد

اعزام 12 استعداد ووشو قم به انتخابي تيم‌هاي ملي

يزدي: به انتخاب هیأت قبلي اعتماد كرديم
قم نيوز : سرپرست هیأت ووشو استان قم گفت: 12 تن از استعدادها و نخبه‌هاي اين رشته ورزشي در تركيب تيم منتخب قم به رقابت‌هاي انتخابي تيم ملي اعزام شدند.
اعزام 12 استعداد ووشو قم به انتخابي تيم‌هاي ملي / يزدي: به انتخاب هیأت قبلي اعتماد كرديم
اعزام 12 استعداد ووشو قم به انتخابي تيم‌هاي ملي / يزدي: به انتخاب هیأت قبلي اعتماد كرديم
به گزارش قم نیوز علی یزدی امروز اظهار کرد: بعد از تحولاتی که در هیأت ووشو استان قم ایجاد شد با نظر اداره کل ورزش و جوانان استان قم و فدراسیون ووشو مسوولیت سرپرستی هیأت را پذیرفتم و امیدوارم در مدت زمانی که این وظیفه را انجام می‌دهم برای پیشرفت این رشته ورزشی موثر باشم، موضوعی که البته با همکاری و همدلی مجموعه فعالان این رشته میسر خواهد بود.

وی ادامه داد: ما در روزهای پیش‌رو مسابقات مهم قهرمانی کشور در سه رده سنی پایه را پیش‌رو داریم، رقابت‌هایی که در دو بخش ساندا و تالو و با حضور چهره‌های مستعد و آینده‌دار این رشته از تمام استان‌ها نظیر قم به میزبانی هیأت ووشو استان خراسان‌رضوی به انجام می‌رسد.

سرپرست هیأت ووشو استان قم افزود: مشهد مقدس تا سیزدهم بهمن ماه میزبان مسابقات قهرمانی کشور خواهد بود، رقابت‌هایی که ما تیمی 12 نفره را در هر دو قسمت ساندا و تالو به آن اعزام کرده‌ایم، تیمی که سرپرستی آن را رمضان‌علی حق‌پرست بر عهده دارد.

وی با اشاره به نحوه انتخاب نفرات اعزامی تیم هیأت قم به این مسابقات بیان کرد: تیم در مدت زمان فعالیت مدیریت قبل هیأت ووشو گزینش و انتخاب شده بود و ما بدون اینکه تغییری در ترکیب این تیم به وجود بیاوریم، به همان روند انتخاب‌ اعتماد کردیم و این تیم با ترکیبی که در هیأت قبل مشخص شده بود به مسابقات اعزام شد.

یزدی بیان کرد: در تیم ساندای نوجوانان قم متین هفته‌خانگی در وزن منهای 24 کیلوگرم، علی‌اکبر برهانی در وزن منهای 45 کیلوگرم و ابوالفضل نصرتی در وزن منهای 52 کیلوگرم به میدان می‌روند و اعضای تیم جوانان ساندای قم نیز محمد زینهاری در وزن منهای 48 کیلوگرم، احمدرضا حیدری‌نسب در وزن منهای 52 کیلوگرم، محمدامین شاهسون در وزن منهای 60 کیلوگرم، عرفان نجفی در وزن منهای 65 کیلوگرم و حسین سلیمی‌گلشن در وزن منهای 70 کیلوگرم هستند.

وی افزود: در ترکیب تیم تالوی قم نیز محمد سپهری‌فر و ابوالفضل لطفی در رده سنی نونهالان به همراه محمدحسین محسنی‌نسب و علی زینل‌بیک در رده سنی جوانان برای کسب مدال و به دست آوردن سهمیه تیم ملی با حریفان شرکت کننده به رقابت می‌پردازند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcgxt9n.ak9yu4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما