دوشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۱۵
کد مطلب : 59475
منبع : خبرگزاری فارس
در سی و یکمین جلسه شورای شهر قم تصویب می‌شود

تعرفه بهای خدمات سازمان‌های کشتارگاه صنعتی و آتش‌نشانی در سال 97

قم نيوز : تعرفه بهای خدمات سازمان‌های کشتارگاه صنعتی و آتش‌نشانی در سال 97 در سی و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر قم مطرح شده و تصویب می‌شود.
تعرفه بهای خدمات سازمان‌های کشتارگاه صنعتی و آتش‌نشانی در سال 97
تعرفه بهای خدمات سازمان‌های کشتارگاه صنعتی و آتش‌نشانی در سال 97
به گزارش قم نیوز سی و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر قم از ساعت 15.30 دقیقه عصر امروز به ریاست عبدالله جلالی و با حضور اعضای شورا در سالن جلسات ساختمان شهید باکری برگزار خواهد شد.

سیدمرتضی سقائیان‌نژاد شهردار، علیرضا قاری قرآن معاون فنی و عمرانی، سیدامیر سامع معاون خدمات شهری و امور اجتماعی، محسن رنجبر معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی و دیگر مدیران و معاونین شهرداری در این جلسه حاضر شده و پاسخگوی سوالات و مسائل مطرح شده از سوی اعضای شورای شهر خواهند بود.

مهمان ویژه سی و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر قم عیسی رضایی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم است. وی در این جلسه گزارشی از وضعیت احیای بافت‌های تاریخی شهر و زمینه‌های همکاری با شهرداری در زمینه‌های احیای این بافت‌ها و توسعه گردشگری در قم ارائه خواهد کرد.

اخذ مجوز توافقنامه شهرداری با یکی از شهروندان مرتبط با کمیسیون معماری و شهرسازی نخستین دستور جلسه است که از سوی محسن محرری رئیس این کمیسیون مطرح می‌شود.

اخذ مجوز آزادسازی اسناد مالکیت تعداد 50 دستگاه مینی بوس ایسوزو نیز در این جلسه از سوی روح‌الله امراللهی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر در معرض رای اعضای شورا قرار خواهد گرفت.

 اخذ مجوز تعرفه بهای سال 97 سازمان کشتارگاه صنعتی و تعرفه بهای سال 97 سازمان آتش‌ نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم از دیگر دستورات سی و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر قم است که از سوی مجتبی سبحانی ثابت رئیس کمیسیون خدمات شهری و امور زائرین مطرح شده و در معرض رای اعضا قرار می‌گیرد.

شورای شهر قم شنبه شب نیز جلسه‌ای فوق‌العاده‌ای تشکیل داده و به بررسی دستور جلسات باقیمانده ظرف یک هفته گذشته پرداخت.

با توجه به تقدیم بودجه پیشنهادی سال 97 شهرداری، شورای شهر قم هم‌اکنون با تراکم بالای کاری مواجه بوده و در حال بررسی بودجه نیز هست.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcjixei.uqehazsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما