دوشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۱
کد مطلب : 59477
منبع : خبرگزاری فارس
از سوي كادر فني تيم ملي صورت گرفت

انتخاب ملي‌پوش واليبال نشسته قم براي 3 ميدان برون‌مرزي سال 2018

قم نيوز : ملي‌پوش پرافتخار واليبال نشسته استان قم از سوي كادر فني تيم ملي براي سه اعزام برون‌مرزي سال 2018 به اردوي آماده‌سازي دعوت شد.
انتخاب ملي‌پوش واليبال نشسته قم براي 3 ميدان برون‌مرزي سال 2018
انتخاب ملي‌پوش واليبال نشسته قم براي 3 ميدان برون‌مرزي سال 2018
به گزارش قم نیوز پرافتخارترین ملی‌پوش والیبال نشسته استان قم حسین گلستانی است که در کارنامه افتخارات و موفقیت‌های خود قهرمانی و نشان طلای پارالمپیک 2016 ریودوژانیرو برزیل، قهرمانی جهان، جام بین‌ قاره‌ای، قهرمانی آسیا و قهرمانی باشگاه‌های آسیا و بازی‌های پاراآسیایی را دارد.

این والیبالیست پرافتخار اکنون یکی از اعضای تیم هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم در مسابقات فصل 1396 لیگ برتر باشگاه‌های کشور است و با توجه به حفظ آمادگی و تجربه بالای خود بار دیگر از سوی سرمربی تیم ملی والیبال نشسته به اردوی این تیم دعوت شد.

این در حالی است که کادر فنی تیم ملی والیبال نشسته برای برگزاری دومین اردوی تیم ملی از ۱۸ بازیکن دعوت کرده تا در دور جدید تمرینات این تیم از دهم بهمن ماه به تمرین بپردازند، اردویی که تیم ملی برای حضور پرقدرت در سه رویداد برون‌مرزی سال آینده برنامه‌ریزی کرده است.

پیکارهای لیگ جهانی والیبال نشسته در فروردین‌ماه سال 1397 به میزبانی ایران در شهر تبریز، مسابقات جهانی والیبال نشسته به میزبانی کشور هلند در تیر ماه و بازی‌های پاراآسیایی 2018 در شهر جاکارتای اندونزی در مهر ماه سال آینده میادین پیش‌روی ملی‌پوشان والیبال نشسته کشورمان است.

۱۸ بازیکن دعوت شده به دومین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ملی والیبال نشسته بزرگسالان ایران از امروز وارد کمپ تیم‌های ملی جانبازان و معلولین خواهند شد، ضمن اینکه اردوی سوم و پایانی آنها نیز از ۱۱ اسفند ماه برنامه‌ریزی شده و حسین گلستانی در کنار دیگر ملی‌پوشان به اردو می‌رود.

نفرات دعوت شده به این اردو از استان‌های تهران، خراسان‌رضوی، مازندران، گیلان، البرز، اصفهان، گلستان، قم، مرکزی و قزوین هستند و هادی رضایی به عنوان سرمربی، علیرضا معمری و بهمن تاروردی زاده به عنوان مربیان تیم ملی بر روند آماده‌سازی ملی‌پوشان نظارت می‌کنند، ضمن اینکه محمد صفری به عنوان فیزیوتراپ در تیم ملی حضور دارد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcbzabs.rhb9zpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما