دوشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۰
کد مطلب : 59479
منبع : خبرگزاری فارس
در پی بازگشایی اتوبان قم - تهران صورت گرفت

آماده باش اورژانس قم در محورهای مواصلاتی

آمبولانس‌های پشتیبان مستقر شدند
قم نيوز : رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم گفت: با توجه به بازگشایی اتوبان قم-تهران و محورهای مواصلاتی استان بعد از بارش برف، اورژانس 115 قم در حالت آماده باش کامل است.
آماده باش اورژانس قم در محورهای مواصلاتی/آمبولانس‌های پشتیبان مستقر شدند
آماده باش اورژانس قم در محورهای مواصلاتی/آمبولانس‌های پشتیبان مستقر شدند
به گزارش قم نیوز محمد شهیدی اظهار کرد: نیروهای اورژانس 115 قم همچنان در آماده باش کامل به سر برده و در راستای خدمات رسانی به مردم تلاش می‌کنند.

وی بیان کرد: در محور قم-تهران سه پایگاه جاده‌ای ما در حال خدمات رسانی بوده و از سوی دیگر آمبولانس‌های پشتیبان نیز در مرکز مستقر هستند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم اضافه کرد: خوشبختانه هیچ مشکل خاصی وجود دارد و در صورت بروز هرگونه مشکلی نیروهای مستقر در جاده به سرعت وارد عمل می‌شوند.

وی اذعان کرد: جلسه عملیاتی نیز در دبیرخانه  مدیریت بحران دانشگاه علوم پزشکی قم با حضور مسؤولان ارشد مرکز مدیریت حوادث ‌و فوریت‌های پزشکی و ستاد هدایت درمان تشکیل شد و تدابیر لازم برای حفظ آمادگی در عرصه اورژانس پیش بیمارستانی و بخش‌های اورژانس‌های مراکز استان به عمل آمد.

شهیدی اضافه کرد: همچنین پروتکل‌هایی در خصوص نحوه مواجهه با بیماران دچار سرمازدگی و هیپوترمی از سوی مرکز به پایگاه‌ها و بیمارستان‌ها ابلاغ شد.

وی بیان کرد: بنا به درخواست پلیس راه، یک اکیپ از عوامل اورژانس در عوارضی گرمسار نیز مستقر شدند تا بتوانند خدمات رسانی داشته باشند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcdno0k.yt0n56a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما