دوشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۱
کد مطلب : 59486
منبع : خبرگزاری مهر
با ۴ ورزشکار انجام می‌شود؛

حضور دختران تنیس روی میز قم در تور ایرانی جوانان و نوجوانان

قم نيوز : ۴ دختر پینگ پنگ باز قمی در رقابت‌های تنیس روی میز تور ایرانی جوانان و نوجوانان با حریفان خود رقابت می‌کنند.
حضور دختران تنیس روی میز قم در تور ایرانی جوانان و نوجوانان
حضور دختران تنیس روی میز قم در تور ایرانی جوانان و نوجوانان
به گزارش قم نیوز مسابقات تنیس روی میز تور ایرانی نوجوانان و جوانان دختر کشور قرار بود ۹ تا ۱۱ بهمن در ساری برگزار شود که اکنون با توجه به شرایط جوی نامساعد و مشکل تیم‌ها در حضور در شهر میزبان، قرار است با تعویق در ساری به انجام برسد.

تیم تنیس روی میز استان قم نیز در حالی در این مسابقات شرکت می‌کند که ترکیب این تیم را ۴ دختر پینگ پنگ باز تشکیل می‌دهند که ۲ نفر از این ۴ نفر هم در رده نوجوانان و هم در رده جوانان مسابقه خواهند داد و به نظر می‌رسد حضور تیم تنیس روی میز قم در تور ایرانی بیشتر با هدف کسب تجربه است تا نتیجه گیری و سکو.

ساره احمدی، مهسا رشیدی و سارا محمدی در رده نوجوانان و ساره احمدی، مهسا رشیدی و فائزه ستوده در رده جوانان برای قم مسابقه می‌دهند که در این میان، ساره احمدی و مهسا رشیدی برای هر دو رده استان قم به میدان می‌روند.

ساره احمدی شهریورماه امسال تندیس برترین ورزشکار زیر ۱۶ سال دختر قم در سال ۹۵ از نگاه رسانه‌ها را دریافت کرده بود و سال گذشته عملکرد بسیار خوبی در رده سنی نونهالان داشت و به جمع ۸ پینگ پنگ باز برتر کشور در رده سنی نونهالان رسیده بود که افتخاری قابل توجه برای پینگ پنگ بانوان در استان قم به شمار می‌رفت.

با این وجود، ساره احمدی در مسابقات نوجوانان و جوانان تور ایرانی، شانس چندانی برای موفقیت ندارد زیرا باید با حریفان سرسختی در رده سنی بالاتر از خود رقابت کند در حالی که. ۱۰۶ دختر جوان و ۸۰ دختر نوجوان در این مسابقات رقابت می‌کنند و انتظار قرار گرفتن روی سکو از هیچ یک از دختران پینگ پنگ باز قم نمی‌رود.

پیش بینی می‌شود ساره احمدی در رده سنی نوجوانان بتواند از گروه خود صعود کرده و تا یک یا ۲ مرحله حذفی نیز پیش برود و این پیش بینی در مورد سایر پینگ پنگ بازان قم صادق نیست البته مهسا رشیدی هم دارای شانس صعود از مرحله گروهی مسابقات رده نوجوانان است اما در رده جوانان، انتظار صعود وجود ندارد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcb0abs.rhb9wpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما