سه شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب : 59511
منبع : خبرگزاری فارس
در هفته نخست رقم خورد

پيروزي تفنگ‌داران جهان‌نما و دانشگاه قم در ليگ تيراندازي بانوان

قم نيوز : تيم‌هاي تيراندازي صنايع سنگ‌ جهان‌نما و دانشگاه علمي و كاربردي در هفته نخست از دوره جديد ليگ تيراندازي بانوان باشگاه‌هاي قم از سد حريفان خود عبور كردند.
پيروزي تفنگ‌داران جهان‌نما و دانشگاه قم در ليگ تيراندازي بانوان
پيروزي تفنگ‌داران جهان‌نما و دانشگاه قم در ليگ تيراندازي بانوان

در هفته نخست رقم خورد
پيروزي تفنگ‌داران جهان‌نما و دانشگاه قم در ليگ تيراندازي بانوان
تيم‌هاي تيراندازي صنايع سنگ‌ جهان‌نما و دانشگاه علمي و كاربردي در هفته نخست از دوره جديد ليگ تيراندازي بانوان باشگاه‌هاي قم از سد حريفان خود عبور كردند.

به گزارش قم نیوز هیأت تیراندازی استان قم بعد از پایان رقابت‌های فصل 1396 لیگ‌های برتر و تیراندازی مردان و بانوان باشگاه‌های کشور بلافاصله اقدام به برنامه‌ریزی و برگزاری دوره جدید مسابقات لیگ‌ تیراندازی مردان و بانوان باشگاه‌های قم کرد.

این در حالی است که امسال تیم مردان قم با نام نظام مهندسی ساختمان در لیگ برتر تیراندازی ایران برای نخستین‌بار به میدان رفت و رتبه پنجم را کسب کرد، اما بانوان تیم هیأت تیراندازی قم در لیگ دسته اول به مرحله پلی‌آف رسیده‌اند و برای صعود به لیگ برتر شانس دارند.

در فصل 1396 لیگ تیراندازی بانوان باشگاه‌های قم نیز همانند لیگ مردان پنج تیم حضور دارند و با نام‌های اداره مخابرات قم، صنایع سنگ جهان‌نما، دانشگاه علمی و کاربردی، شرکت فرآورده‌های لبنی لبنیران و باشگاه شهید زین‌الدین با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

رقابت‌ها در دو بخش تیمی و انفرادی هر دو رشته تفنگ بادی و تپانچه بادی به انجام می‌رسد و در هفته نخست این مسابقات تیم صنایع سنگ جهان‌نما در رقابت با تیم شرکت فرآورده‌های لبنی لبنیران در هر دو رشته تفنگ و تپانچه بادی به پیروزی و امتیازات کامل این رقابت رسید.

بانوان تیرانداز تیم دانشگاه علمی و کاربردی قم نیز در رقابت با باشگاه تیراندازی شهید زین‌الدین در هر دو رشته حریف خود را شکست دادند، ضمن اینکه تیراندازان تیم اداره مخابرات در این هفته با قرعه استراحت روبه‌رو شدند و نظاره‌گر عملکرد دیگر رقبا بودند.

در بخش انفرادی هفته نخست لیگ تیراندازی بانوان قم، رتبه‌های اول تا سوم رشته تفنگ بادی به ترتیب به مینا روحیان از تیم صنایع سنگ جهان‌نما، نرجس کولیوندی از تیم دانشگاه علمی و کابردی و فاطمه حسین‌زاده تیرانداز تیم شرکت فرآورده‌های لبنی لبنیران اختصاص یافت.

در رشته تپانچه بادی این هفته نیز رتبه‌های اول تا سوم را زهرا زارعی از تیم صنایع سنگ جهان‌نما، سیده‌مطهره رکنی‌حسینی تیرانداز تیم شرکت فرآورده‌های لبنی لبنیران و مهدیه کشکولی از تیم تیراندازی دانشگاه علمی و کابردی قم به دست آوردند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdca6mnm.49no615kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما