سه شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۰
کد مطلب : 59514
منبع : خبرگزاری فارس
27 بهمن ماه در 4 رده سني

قم ميزبان مسابقات سبك كيوكوشين كاراته ايران شد

قم نيوز : رقابت‌هاي سبك كيوكوشين سي‌شين كاراته قهرماني كشور به مناسبت سالگرد پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي ايران در قم برگزار مي‌شود.
قم ميزبان مسابقات سبك كيوكوشين كاراته ايران شد
قم ميزبان مسابقات سبك كيوكوشين كاراته ايران شد
به گزارش قم نیوز قم به عنوان یکی از استان‌های موفق و شاخص یکی از رشته‌های جذاب و پرطرفدار رزمی یعنی کاراته در طول هم اعزام‌های متنوعی به مسابقات داخلی و برون‌مرزی دارد و هم از رقابت‌های مختلف کشوری در بخش‌های آزاد و کنترلی این رشته میزبانی می‌کند.

این در شرایطی است که قم در بخش کنترلی این رشته با داشتن ستاره‌ای همچون امیر مهدی‌زاده همچنان در سطح ایران، آسیا و جهان عنوان‌دار است و با توجه به المپیکی شدن این رشته امیدوار است که نخستین مدال تاریخ ورزش خود از رویداد مهمی همچون المپیک را با درخشش این قهرمان کاراته کسب کند.

از سوی دیگر کاراته قم در سبک‌های آزاد متنوعی فعالیت می‌کند و انواع و اقسام این سبک‌ها با برخورداری از باشگاه‌های فعال، مربیان بادانش و کاراته‌کاهای توانمند در رده‌های سنی گوناگون، هر ساله افتخارات و عناوین متعددی را با حضور در میادین داخلی و خارجی نصیب ورزش قم می‌کنند.

اکنون مسوولان یکی از سبک‌های جذاب این رشته یعنی کیوکوشین سی‌شین کاراته ایران برای برگزاری این دوره از مسابقات قهرمانی کشور در دهه سوم بهمن ماه برنامه‌ریزی کرده‌اند و شهر قم از شرکت کنندگان رده‌های سنی مختلف این سبک در روز 27 این ماه پذیرایی می‌کند.

این در حالی است که جوایز ارزنده‌ای برای نفرات برتر این دوره از مسابقات در نظر گرفته شده و بر این اساس نفرات اول رده سنی بزرگسالان و تکنیکی‌ترین فایتر در رده سنی جوانان صاحب کمربند طلایی می‌شوند و نفرات اول سه رده سنی پایه نز حکم و مدال می‌گیرند.

این دوره برای رقابت کاراته‌کاهای شرکت کننده از سراسر کشور در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برنامه‌ریزی شده و نفرات اول سه رده سنی پایه علاوه بر حکم و مدال، با حضور مسوولان اداره ورزش و جوانان قم و هیأت کاراته این استان با تقدیم هدایای نفیس مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcdok0k.yt0nf6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما