سه شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۴۳
کد مطلب : 59520
منبع : خبرگزاری فارس

دشت يك امتيازي جوانان صباي قم از سفر برفي

قم نيوز : تيم فوتبال جوانان صباي قم اميدوار به صعود از مرحله گروهي ليگ دسته اول فوتبال باشگاه‌هاي كشور با كسب يك امتياز از سفر برفي سخت و طاقت‌فرسا به شمال غرب ايران به قم بازگشت.
دشت يك امتيازي جوانان صباي قم از سفر برفي
دشت يك امتيازي جوانان صباي قم از سفر برفي
به گزارش قم نیوز فوتبالیست‌های جوان صبای قم در گروه دوم از مرحله مقدماتی فصل جاری مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور با تیم‌های مطرحی همچون دبیری تبریز، ملوان بندر انزلی، پارسه ساری، گسترش‌فولاد تبریز، پدیده ساری و چند رقیب دیگر هم‌گروه است.

فوتبالیست‌های جوان صبای قم که کادر فنی و اکثر بازیکنان فصل قبل خود را در این فصل رقابت‌های لیگ دسته اول جوانان ایران حفظ کرده‌اند، بعد از دو سال متوالی حضور در جمع چهار تیم مرحله نهایی، امسال نیز با انگیزه بالا به دنبال راهیابی به دور پایانی و صعود به لیگ برتر جوانان ایران هستند.

نماینده فوتبال قم که در حال حاضر موفق‌ترین تیم از جمع چهار تیم زیر مجموعه باشگاه صبای قم در فصل 97 – 1396 لیگ‌های فوتبال ایران به شمار می‌رود برای انجام سومین بازی خود از دور برگشت مرحله گروهی رقابت‌های این فصل به شهر تبریز سفر کرد و با کسب یک امتیاز به قم بازگشت.

سفر صبایی‌ها به شهر تبریز با بارش سنگین برف در اکثر نقاط ایران از جمله استان برف‌خیز آذربایجان شرقی و شهر تبریز همزمان شد، به طوری که بازیکنان جوان صبای قم در هوایی سرد و طاقت‌فرسا مجبور به مصاف سخت و حساس هفته سوم دور برگشت با تیم گسترش‌فولاد تبریز شدند.

این مسابقه با توجه به اهمیت کسب سه امتیاز برای بهبود جایگاه دوم تیم در جدول رده‌بندی رقابت‌ها، از اهمیت و حساسیت بالایی برخوردار بود و دو تیم بدون فکر کردن به بازی تدافعی، فوتبالی زیبا و تماشایی به نمایش گذاشتند که حاصل آن عبور 6 توپ از خط دروازه‌ها بود.

جوانان صبای قم در این دیدار حساس تیم گسترش‌فولاد تبریز را با تساوی پرگل سه بر سه متوقف کردند، مسابقه‌ای که در آن مهدی لطفی از روی نقطه پنالتی، محسن آزادیان و رضا شکری برای صبا گلزنی کردند و صبا از هوای سرد و برفی تبریز یک امتیاز گرفت تا با این تساوی 19 امتیازی شود.

نکته جالب توجه سفر صبا برای انجام این مسابقه، سختی راه برگشت برای کاروان صبای قم بود به طوری که تیم جوانان صبا دو روز پس از بازی با گسترش‌فولاد تبریز به قم بازگشت تا خود را برای بازی حساس و مهم روز شنبه آینده با پدیده ساری در قم آماده کند.

انتهای پیام /137
https://qomnews.ir/vdcawmnm.49nou15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما