چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۹
کد مطلب : 59562
منبع : خبرگزاری فارس
هجدهم بهمن ماه صورت مي‌گيرد

رقابت قمي‌ها براي كسب عناوين برتر پاراتكواندو قهرماني كشور

قم نيوز : تكواندوكاران استان قم در دهه فجر با حريفان شركت كننده در پيكارهاي پاراتكواندو قهرماني كشور براي كسب عناوين برتر به رقابت مي‌پردازند.
رقابت قمي‌ها براي كسب عناوين برتر پاراتكواندو قهرماني كشور
رقابت قمي‌ها براي كسب عناوين برتر پاراتكواندو قهرماني كشور
به گزارش قم نیوز پاراتکواندو ویژه معلولین فعال در تکواندو است و مسابقات آن به صورت مشترک با همکاری فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین و تکواندو به انجام می‌رسد و قم در سال‌های اخیر اکثرا در پیکارهای پاراتکواندو قهرمانی کشور حضور داشته است.

آخرین موفقیت پاراتکواندو قم در رقابت‌های کشوری به درخشش ابوالفضل شعبانی یکی از چهره‌های شاخص این رشته اختصاص دارد که با ایستادن در جمع نفرات برتر علاوه بر کسب مدال مجوز حضور در اردوی تیم ملی پاراتکواندو ایران برای اعزام به رقابت‌های برون‌مرزی را به دست آورد.

شعبانی حتی حضور در مسابقات آسیایی را نیز تجربه کرد و اگر چه نتوانست از این رقابت‌ها مدالی برای ورزش استان قم کسب کند اما مسیر را برای ادامه حرکت در راستای پیشرفت و توسعه بیش از پیش رشته ورزشی پاراتکواندو در قم و برای سایر علاقمندان و فعالان این رشته باز کرد.

اکنون که فدراسیون برای برگزاری دومین دوره مسابقات پاراتکواندو قهرمانی کشور در بخش مردان برنامه‌ریزی کرده، پاراتکواندوکاران استان قم نیز خود را در اردوها و تمرینات متنوع آماده حضور در این پیکارها و جدال با حریفان شرکت کننده برای کسب عناوین برتر می‌کنند.

این در حالی است که فدراسیون برگزاری مسابقات پاراتکواندو قهرمانی کشور را برای روز هجدهم بهمن‌ماه و به میزبانی هیأت تکواندو استان تهران برنامه‌ریزی کرده است و شرکت کنندگان در دومین دوره این رقابت‌ها در رده‌های سنی جوانان و بزرگسالان همزمان با دهه فجر و به مناسبت گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب به رقابت می‌پردازند.

در این دوره از رقابت‌ها معلولین دچار قطع عضو دست و معلولین ناشی از فلج مغزی، ضعف‌های عضلانی و مشکلات مفصلی به رقابت می‌پردازند، در حالی که طبق برنامه‌ اعلام شده از سوی فدراسیون کلاس‌بندی و وزن‌کشی مسابقات از ساعت هشت صبح روز چهارشنبه هجدهم بهمن‌ماه انجام می‌شود.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcgxn9n.ak9y34prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما