چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۱۷
کد مطلب : 59579
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت دووميداني استان قم خبر داد

برگزاري رقابت‌هاي دووميداني جام فجر در قم

قم نيوز : رئيس هیأت دووميداني استان قم از برگزاري رقابت‌هاي دووميداني جام فجر در پنج رشته با حضور چهره‌هاي شاخص اين رشته به ميزباني قم خبر داد.
برگزاري رقابت‌هاي دووميداني جام فجر در قم
برگزاري رقابت‌هاي دووميداني جام فجر در قم
به گزارش قم نیوز علی رضایی امروز، اظهار کرد: هیأت دوومیدانی استان قم به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر همچنین حضور پرقدرت در مسابقات قهرمانی داخل سالن رده‌های سنی پایه کشور اقدام به برنامه‌ریزی برای برگزاری پیکارهای جام فجر کرده است.

وی ادامه داد: ما بعد از پایان مسابقات حساس و پراهمیت دوومیدانی داخل سالن رده سنی بزرگسالان قهرمانی کشور و انتخابی مردان و زنان آسیا که چند تن از بهترین‌های دوومیدانی قم در آن به میدان رفتند، اکنون مسابقات داخل سالن دو رده سنی پایه کشور را پیش‌رو داریم.

رئیس هیأت دوومیدانی استان قم افزود: دوومیدانی‌کاران دو رده سنی نوجوانان و جوانان قم آرام آرام باید خود را آماده حضور پرقدرت در مسابقات داخل سالن قهرمانی کشور کنند، به همین منظور ابتدا برای برگزاری مسابقات استانی و انتخابی در بخش پسران برنامه‌ریزی کردیم.

وی یاد آور شد: با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده در کمیته مسابقات هیأت دوومیدانی، این رقابت‌ها روز دوشنبه شانزدهم بهمن ماه به میزبانی پیست تارتان مجموعه ورزشی شهید جعفر حیدریان قم برگزار می‌شود و شرکت کنندگان در پنج رشته برای کسب عناوین برتر با یکدیگر مسابقه می‌دهند.

رضایی در ادامه به مواد این دوره از مسابقات اشاره و بیان کرد: دوومیدانی برای به دست آوردن رتبه‌های اول تا سوم رشته‌های ۶۰ متر با مانع، ۶۰ متر آزاد، ۴۰۰ متر، پرتاب وزنه و پرش با نیزه به میدان می‌روند، ضمن اینکه حضور تمام دوومیدانی‌کاران در این مسابقات برای انتخاب تیم هیأت الزامی است.

وی سپس به میزبانی کشورمان از پیکارهای دوومیدانی داخل سالن 2018 قهرمانی آسیا اشاره و بیان کرد: این دوره از مسابقات با حضور چهره‌های شاخص کشورهای مختلف قاره کهن در بهمن ماه به میزبانی ایران به انجام می‌رسد و از قم رضا ملک‌پور در این رقابت‌ها حضور دارد.

انتهای پیام / 138
https://qomnews.ir/vdceon8n.jh8ofi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما