چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۲۲
کد مطلب : 59585
منبع : پایگاه اخبار و اطلاع رسانی شهرداری قم
شهردار منطقه 6 :

سرانه فضای سبز منطقه 6 افزایش می یابد

قم نيوز : شهردار منطقه 6 قم گفت: با كاشت ۱۱ هزار اصله نهال به مساحت حدود ۱۱ هكتار ، سرانه فضای سبز این منطقه افزایش خواهد یافت
سرانه فضای سبز منطقه 6 افزایش می یابد
سرانه فضای سبز منطقه 6 افزایش می یابد
به گزارش قم نیوز علی حاتمی فرد با اشاره به اجراي پروژه باغچه سازي در حاشيه خیابان‌های منطقه ۶ اظهار داشت: در اين راستا تاكنون ۱۱ هزار متر باغچه در حاشيه خیابان‌های منطقه ايجاد شده است.

وی با اشاره به اينكه عمليات باغچه سازي در خیابان‌های ثامن، جندقي، بلوار بعثت، بلوار همت و انارستان صورت گرفته است افزود: عمليات كاشت درخت در حاشيه خیابان‌ها و بوستان‌های شهر و جنگلي ادامه دارد.

حاتمی فرد با بيان اينكه در يك ماهه اخير 8 هزار و 200 اصله نهال در حاشيه شوارع منطقه كاشته شده است عنوان كرد: از نيمه شهريور ماه كه كاشت نهال در سطح منطقه آغاز شده تاكنون ۱۱ هزار نهال در مساحتي حدود ۱۱ هكتار كاشته شده است.

شهردار منطقه 6 با تاکید بر اینکه عمده گونه‌های به كار رفته براي فضاي سبز منطقه از نوع توت كاكوزا و نرك، كاج و نارون بوده است گفت: طی سال‌های اخیر رویکرد شهرداری تنها استفاده از گونه‌های مناسب اقلیم شهر قم بوده تا در صورتی که هزینه‌ای انجام می‌شود در کوتاه‌مدت هدر نرفته و شاهد هدررفت هزینه‌ها و منابع شهری نباشیم.
 انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcbssbs.rhb9wpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما