پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۲
کد مطلب : 59606
منبع : خبرگزاری فارس
مربي كاراته استان قم خبر داد

2 طلا و يك برنز كاراته‌كاهاي قم از مسابقات نيروهاي مسلح

قم نيوز : مربي كاراته استان قم گفت: كاراته‌‌كاهاي قم در رقابت سربازان نيروهاي مسلح كشور موفق به كسب دو مدال طلا و يك برنز اين مسابقات شدند.
2 طلا و يك برنز كاراته‌كاهاي قم از مسابقات نيروهاي مسلح
2 طلا و يك برنز كاراته‌كاهاي قم از مسابقات نيروهاي مسلح
به گزارش قم نیوز ابوالقاسم پایدار امروز اظهار کرد: نهمین دوره مسابقات سراسری کاراته سربازان نیروهای مسلح کشور با رقابت بیش از 150 کاراته‌کای سرباز از یگان‌های ارتش، سپاه، ناجا، وزارت دفاع، سازمان قضایی نیروهای مسلح و ستاد کل نیروهای مسلح برگزار شد.

وی افزود: شرکت کنندگان در این رقابت‌ها به میزبانی سالن نظام وظیفه ناجا با یکدیگر رقابت کردند و کاراته‌کاهایی که به نمایندگی از فرماندهی انتظامی استان قم به این دوره از مسابقات اعزام شدند با درخشش چشمگیر خود به دو مدال طلا و یک برنز این پیکارها دست یافتند.

مربی کاراته استان قم افزود: در این مسابقات محمد شایگان در وزن منهای 60 کیلوگرم با شکست تمامی حریفان خود به مقام قهرمانی و نشان طلا دست یافت و همین عملکرد را علیرضا قاضی در وزن منهای ٨٤ کیلوگرم به نمایش گذاشت و با شایستگی صاحب نشان طلای این رقابت‌ها شد،.

وی که هدایت کاراته‌کاهای قم را در پیکار سربازان شرکت کننده در رقابت‌های کاراته نیروهای مسلح کشور بر عهده داشت، اضافه کرد: اویس سیوکی دیگر کاراته‌کای ما بود که در وزن منهای ٥٥ کیلوگرم با ایستادن روی سکوی سوم موفق به کسب نشان برنز شد و در پایان مسابقات با حضور مسوولان کشوری و لشکری نفرات برتر حکم و مدال گرفتند.

پایدار در ادامه به مسابقات انتخابی تیم‌های ملی رده‌های سنی پایه و بزرگسالان اشاره و عنوان کرد: شرکت کنندگان در مسابقات انتخابی تیم ملی رده‌های سنی پایه و بزرگسالان در هر دو بخش کاتا و کومیته باید برای حضور در این انتخابی از طریق سایت فدراسیون نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

وی یاد آور شد: مسابقات انتخابی رده سنی جوانان برای حضور تیم ملی در کسب سهمیه بازی‌های المپیک این رده به میزبانی بوینوس آیرس آرژانتین برگزار می‌شود و کاراته‌کاهای رده سنی بزرگسالان نیز برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا به رقابت می‌پردازند.

پایدار عنوان کرد: همچنین مسابقات رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و امید به منظور اعزام برترین‌ها به مسابقات قهرمانی آسیا برگزار می‌شود، ضمن اینکه مدال‌ آوران مسابقات انتخابی تیم ملی در شهر اصفهان الزامی برای شرکت در این مسابقات ندارند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcfvvdt.w6d1xagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما