پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۷
کد مطلب : 59614
منبع : خبرگزاری فارس
در دیدار قالیباف با آیت الله نوری همدانی صورت گرفت

ارائه سند تحويل و تحول شهرداري تهران به آیت الله نوری همدانی

قم نيوز : شهردار سابق تهران در دیدار آیت الله نوری همدانی، سند تحویل و تحول شهرداری تهران در دوران مدیریت خود را به این مرجع تقلید ارائه کرد.
ارائه سند تحويل و تحول شهرداري تهران به آیت الله نوری همدانی
ارائه سند تحويل و تحول شهرداري تهران به آیت الله نوری همدانی
 به گزارش قم نیوز محمدباقر قالیباف ظهر امروز در دیدار آیت‌الله نوری همدانی با اشاره به عملکرد مدیریتی خود در شهرداری تهران اظهار کرد: گزارش عملکرد خلاصه و به سند تبدیل شده با عنوان سند تحویل و تحول در پایان دوره در شورای چهارم به صورت قانونی تصویب شد و سپس این سند به شورای پنجم که مشغول به کار شدند تحویل داده شد.

وی خاطرنشان کرد: پیش از این در شهرداری چنین رسمی نبود و نهادهای عمومی غیردولتی بر اساس قانون مکلف هستند که هر 6 ماه یک بار به مردم نیز گزارش کار ارائه دهند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به جا به جایی بین دوره‌ای گفت: این امر اضافه شده که بین هر دوره‌ای که جا به جا می‌شود سند تحویل و تحول وجود داشته باشد تا مشخص شود چه از شهرداری تحویل و چه از شهرداری دریافت شده که یک نسخه از سند امروز به شما تقدیم می‌شود.

وی به توفیق خدمت در مجمع تشخیص مصلحت نظام اشاره کرد و گفت: در فرصت مناسب نیز گزارشی در این بخش خدمت شما می‌گویم. امیدواریم بتوانیم در مسیر خدمت‌گزاری به مردم، انقلاب و تحقق آرمان‌های امام و شهدا موفق عمل کنیم و در مسیر تحقق اهداف و باورها گام برداریم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdceep8n.jh8ozi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما