شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۳:۰۰
کد مطلب : 59637
منبع : خبرگزاری مهر
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

توجه به هشدارهای رهبری باعث پیشرفت کشور می‌شود

قم نيوز : عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، ولایت فقیه را امتداد ولایت غدیر دانست و گفت: توجه مسئولان به هشدارهای رهبر معظم انقلاب باعث پیشرفت کشور و نظام می‌شود.
توجه به هشدارهای رهبری باعث پیشرفت کشور می‌شود
توجه به هشدارهای رهبری باعث پیشرفت کشور می‌شود
به گزارش قم نیوز آیت الله سید احمد حسینی خراسانی قبل از ظهر پنج‌شنبه طی سخنانی در مراسم آغاز دهه فجر که در شبستان امام خمینی(ره) حرم حضرت فاطمه معصومه برگزار شد، اظهار داشت: دهه فجر امسال به دلیل تقارن با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، فجر فاطمی است.

وی با اشاره به حوادثی که در زمان حضرت فاطمه(س) رخ داد، بیان داشت: مردم اگر به سخن خدا گوش می‌دادند اختلاف و تفرقه و ده‌ها جنگ و خونریزی واقع نمی‌شد ولی مردم ان زمان به دستورات الهی عمل نکردند.

این نماینده مجلس خبرگان خطاب به حاضران در مراسم عنوان کرد: خداوند دستور داده است که از رهبر، پیشرو و امام خود باید اطاعت و تبعیت کنید که این شرط پیشرفت است.

وی ادامه داد: امام راحل فرمودند «پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به کشور شما آسیبی نرسد»، ولایت فقیه امتداد  ولایت غدیر است. این اصل اصیل شعار سیاسی نیست، بلکه باور راسخ ایمانی ما است.

انقلاب اسلامی ایران به بلوغ سیاسی رسیده است

آیت الله حسینی خراسانی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران بعد از چهل سال به بلوغ سیاسی رسیده است، گفت: رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر عنوان کردند خبرگان پیشرفت‌ها، پسرفت‌ها و توقف‌ها را ارزیابی کنند.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی به برکت انقلاب در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، منطقه‌ای و بین الملل پیشرفت‌های بسیار و غیر قابل شماری داشته است، اظهار داشت: در برخی مسائل هم توقف و جازدن‌ها هم بوده که باید این موارد ریشه‌یابی شود.

استاد حوزه علمیه قم افزود: اساس این مسئله برمی‌گردد به مطالبات و هشدارهای به هنگام و حکیمانه رهبری که از ناحیه برخی مسئولان مورد غفلت قرار گرفته است. اگر برخی مسئولان همانند مردم هشدارهای رهبر معظم انقلاب را جدی گرفته بودند در این چند مورد هم پیشرفت کرده بودیم.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcjamei.uqehtzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما