جمعه ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۰۱
کد مطلب : 59658
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس هیأت‌ گلف استان قم خبر داد

رقابت تیم بهکاپ قم در لیگ باشگاه‌های ایران

قم نيوز : رئیس هیأت‌ گلف استان قم گفت: تیم بهکاپ قم در مسابقات لیگ گلف قهرمانی باشگاه‌های کشور با حریفان خود به رقابت می‌پردازد.
رقابت تیم بهکاپ قم در لیگ باشگاه‌های ایران
رقابت تیم بهکاپ قم در لیگ باشگاه‌های ایران
به گزارش قم نیوز رضا دلاوری امروز اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدارسیون گلف مسابقات لیگ بهکاپ و پیکارهای بهکاپر قهرمانی کشور به میزبانی هیأت‌ گلف استان خوزستان و در شهر دزفول به انجام می‌رسد و تیم قم نیز در این مسابقات به میدان می‌رود.

وی ادامه داد: پیش‌بینی حضور تعداد 120 ورزشکار رشته‌های بهکاپ و بهکاپر در این رقابت‌ها شده است و 11 عضو تیم‌ منتخب هیأت‌ گلف استان قم در ترکیب تیم‌های مردان و بانوان این هیأت‌ برای کسب عناوین برتر با حریفان خود از سایر استان‌ها به رقابت می‌پردازند.

رئیس هیأت‌ گلف استان قم اضافه کرد: این مسابقات برای نخستین‌بار به میزبانی هیأت‌ خوزستان در زمین چمن مصنوعی دانشگاه آزاد اسلامی دزفول برگزار می‌شود و پنج ورزشکار بهکاپ قم در ترکیب تیم مردان و 6 نفر دیگر به عنوان عضو تیم بانوان در این مسابقات حضور یافته‌اند.

وی خاطرنشان کرد: ورزش گلف رشته‌های زیرمجموعه‌ای نظیر مینی‌گلف، وودبال و بهکاپ دارد و نزدیک به دو دهه شاهد فعالیت گلف در قم هستیم، ضمن اینکه با برگزاری دوره‌های متعدد آموزشی این رشته ورزشکاران زیادی را جذب خود کرده و در تمام رشته‌ها جایگاه خوبی در سطح کشور دارد.

دلاوری با بیان اینکه هیأت‌ گلف قم سابقه کسب مقام‌های برتر نظیر قهرمانی و نایب‌قهرمانی در مسابقات بهکاپ کشور را دارد، ابراز کرد: در رشته ورزشی بهکاپ به جای حفره از دروازه استفاده می‌شود و 2 بازیکن رقیب با توجه به قوانین و تکنیک‌ها در تلاش هستند تا توپ‌های کاشته شده توسط حریف را وارد دروازه کنند.

وی سپس به ترکیب تیم بهکاپ بانوان و مردان هیأت‌ گلف قم برای شرکت در مسابقات لیگ باشگاه‌های کشور اشاره و بیان کرد: محمد مولوی، محمد عالی پناه، سیدحسام‌الدین هاشمی، مهدی کاظمی و مجید کربلایی نفرات حاضر در ترکیب تیم بهکاپ مردان قم هستند که در این مسابقات به مصاف سایر رقبای خود خواهند رفت.

رئیس هیأت‌ گلف استان قم همچنین به اعضای ترکیب تیم بهکاپ بانوان این هیأت‌ اشاره و عنوان کرد: این تیم متشکل از نرگس جعفری، الهام محمدی، فاطمه محمدی، فاطمه میرزا بابایی، نجمه انصاری و زهرا امیری به سرپرستی جعفر جعفری‌مجد در این مسابقات به میدان می‌رود.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcc4eqp.2bqop8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما