شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۱
کد مطلب : 59683
منبع : خبرگزاری فارس
مسوول کمیته داوران هیأت‌ فوتبال استان قم خبر داد

قضاوت داوران فوتبال قم در 3 رده سنی لیگ‌های ایران

قم نيوز : مسوول کمیته داوران هیأت‌ فوتبال استان قم گفت: داوران فوتبال قم این هفته برای قضاوت در سه رده سنی نونهالان، جوانان و بزرگسالان فوتبال باشگاه‌های دسته اول و برتر ایران انتخاب شدند.
قضاوت داوران فوتبال قم در 3 رده سنی لیگ‌های ایران
قضاوت داوران فوتبال قم در 3 رده سنی لیگ‌های ایران
به گزارش قم نیوز حسین چراغیان امروز اظهار کرد: مهدی مرادی از قم به عنوان داور دیدار تیم‌های فوتبال گهر درود لرستان و نفت آبادان در لیگ دسته اول فوتبال جوانان ایران معرفی شده، ضمن اینکه جلال پورعلی و محمد فلاح دو کمک داور فوتبال قم در تیم داوری این دیدار حضور دارند.

وی ادامه داد: در مسابقات لیگ فوتبال نونهالان باشگاه‌های کشور دیدار تیم‌های ایرانمهر باباخانی تهران و ذوب‌آهن نسل جوان در چهاردهمین روز بهمن ماه با قضاوت امیرحسین صادقی از قم برگزار می‌شود، ضمن اینکه کمک‌های وی دو داور دیگر فوتبال قم یعنی محمد راستی و محمد کلانتر هستند.

مسوول کمیته داوران هیأت‌ فوتبال استان قم افزود: مسابقه تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و گل‌گهر سیرجان در چارچوب رقابت‌های هفته پنجم از دور برگشت فصل جاری لیگ دسته اول فوتبال بزرگسالان باشگاه‌های کشور عصر امروز در حالی برگزار می‌شود که داوران قمی نیز در این دیدار حضور دارند،

وی خاطرنشان کرد: در این مسابقه که داور وسط آن محمدحسین ترابیان است، محمدعلی پورمتقی از قم و موسی مه‌آبادی از قم کمک‌های وی به شمار می‌روند و ابوالفضل گرجی نیز داور ذخیره است، ضمن اینکه سعادت‌الله باغبانی مسوولیت نظارت این دیدار را بر عهده دارد.

چراغیان عنوان کرد: تیم‌های فوتبال گسترش‌فولاد تبریز و سیاه‌جامگان مشهد نیز در چارچوب دیداری از هفته بیست و دوم فصل جاری مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در ورزشگاه بنیان‌دیزل شهر تبریز در حالی به مصاف یکدیگر رفتند که در این بازی یک داور از قم حضور داشت.

وی یاد آور شد: در شرایطی که رضا عادل این بازی را قضاوت کرد، حمیدرضا کنعانی و رحیم حاجی‌لو کمک داور فوتبال قم نیز در تیم داوری بازی حضور داشتند، ضمن اینکه علی احمدی به عنوان داور ذخیره و فریدون اصفهانیان به عنوان ناظر دیگر اعضای تیم قضاوت و نظارت این بازی مهم بودند.

انتهای پیام/ 138
https://qomnews.ir/vdcaeinm.49noa15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما