يکشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۶:۰۱
کد مطلب : 59699
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم خبر داد

برگزاری کارگاه آموزشی جمع آوری پسماند خشک از مبدأ

قم نيوز : مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم گفت: کارگاه آموزشی ویژه عوامل اجرایی ناوگان جمع آوری پسماند خشک از مبدأ با هدف افزایش کیفیت ارائه خدمات به شهروندان برگزار شد.
برگزاری کارگاه آموزشی جمع آوری پسماند خشک از مبدأ
برگزاری کارگاه آموزشی جمع آوری پسماند خشک از مبدأ
به گزارش قم نیوز سید عبدالله میرابراهیمی با اشاره به ضرورت ارائه آموزش به نیروهای خدماتی که به طور مستقیم با شهروندان در ارتباط هستند، اظهار کرد: اهمیت نحوه برخورد صحیح با شهروندان از اهداف برگزاری دوره‌ی آموزشی ویژه عوامل اجرایی ناوگان جمع آوری پسماند خشک از مبدأ است.

وی افزود: در این دوره آموزشی که با حضور نمایندگان شرکت‌های خدماتی و عوامل اجرایی آن‌ها برگزار شد، رعایت اصول مناسب در نحوه ارتباط عوامل اجرایی و خدماتی با شهروندان مورد تاکید قرار گرفت.

میرابراهیمی خاطر نشان کرد: نحوه توزیع کارت امتیاز بین همیاران، کنترل سرعت در محل‌ها، رعایت پاکیزگی ظاهر و آراستگی و ... از جمله مواردی بود که در این دوره آموزشی مطرح شد.

وی با اشاره به برگزاری دوره آموزشی ویژه متصدیان غرفه‌های بازیافت در ماه گذشته، افزود: دوره‌های آموزشی با موضوعات مختلف با توجه به نیاز جامعه هدف از سوی سازمان به منظور اعتلای نحوه خدمات به شهروندان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdchw-nm.23nwwdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما