يکشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۱
کد مطلب : 59707
منبع : خبرگزاری فارس
فرمانده حوزه دو شهید امرالله قربانی:

نشست شبی با انقلابیون در ایام دهه فجر برگزار می‌شود

قم نيوز : فرمانده حوزه دو شهید امرالله قربانی گفت: حوزه دو مقاومت بسیج شهید امرالله قربانی در نظر دارد همزمان با ایام دهه فجر نشست شبی با انقلابیون را با حضور پیشکسوتان و مبارزین قبل و بعد از انقلاب و دفاع مقدس برگزار کند.
نشست شبی با انقلابیون در ایام دهه فجر برگزار می‌شود
نشست شبی با انقلابیون در ایام دهه فجر برگزار می‌شود
به گزارش قم نيوز مسلم مظلومان امروز ضمن تبریک ایام پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: حوزه دو مقاومت بسیج شهید امرالله قربانی در نظر دارد همزمان با ایام دهه فجر نشست شبی با انقلابیون را با حضور پیشکسوتان و مبارزین قبل و بعد از انقلاب و دفاع مقدس برگزار کند.

وی با بیان اینکه این نشست با محوریت بیان خاطرات مبارزات با نظام ستم شاهی دنبال می‌شود، عنوان کرد: نشست شبی با انقلابیون به همت پایگاه پیشکسوتان و همکاری و حمایت سازمان فرهنگی هنری شهرداری قم در روز چهارشنبه 18 بهمن ماه از ساعت 19 در موزه شهید زین الدین در خیابان صفائیه برگزار می‌شود.

فرمانده حوزه دو شهید امرالله قربانی ادامه داد: پایگاه بسیج هیئت رزمندگان نیز در این ایام یک محفل قرآنی با حضور رزمندگان دوران انقلاب و دفاع مقدس به همراه مراسم عزاداری ایام فاطمیه و سخنرانی در ارتباط با دستاوردهای انقلاب در روز یکشنبه 15 بهمن ماه از ساعت 20 در دفتر هیئت رزمندگان اسلام برگزار می‌کند.

وی از برگزاری محفل قرآنی توسط حوزه دو شهید امرالله قربانی یاد کرد و گفت: حوزه دو شهید امرالله قربانی در ایام دهه فجر همچنین در نظر دارد یک محفل قرآنی با حضور قاریان مطرح و منتخبین مسابقات قرآنی استانی در روز سه شنبه 17 بهمن ماه بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد جامعه قم برگزار کند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdchqqnm.23nwvdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما