يکشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۵
کد مطلب : 59712
منبع : خبرگزاری فارس
دبير هیأت تنيس استان قم خبر داد

آغاز رقابت تنيسورهاي قم در جام حذفي ايران

قم نيوز : دبير هیأت تنيس استان قم از آغاز رقابت تنيسورهاي قم در مسابقات فصل 1396 جام حذفي تنيس قهرماني مردان كشور خبر داد.
آغاز رقابت تنيسورهاي قم در جام حذفي ايران
آغاز رقابت تنيسورهاي قم در جام حذفي ايران
به گزارش قم نیوز حسین لطفی امروز اظهار کرد: پیکارهای جام حذفی تنیس کشور با حضور تیم‌هایی از استان‌های سراسر ایران به میزبانی جزیره کیش به انجام می‌رسد و تنیسورهای استان قم در ترکیب دو تیم الماس قم و هیأت تنیس قم با حریفان خود پیکار می‌کنند.

وی ادامه داد: مسابقات جام حذفی تنیس ایران با عنوان فجر و با رقابت بیش از ۲۰۰ تنیسور در قالب ۸۲ تیم از استان‌های مختلف از امروز در مجموعه المپیک کیش آغاز شد و مجموعا هفت تنیسور به نمایندگی از قم برای کسب عناوین برتر این رقابت‌ها به میدان می‌روند.

دبیر هیأت تنیس استان قم به ترکیب تیم‌های اعزامی هیأت قم اشاره و بیان کرد: در ترکیب تیم الماس قم سیدحسین موسوی‌اصل، محمدرضا خاتمی، حسن قوی‌دل و حسین نوشی‌زاده به میدان می‌روند، ضمن اینکه نوشی‌زاده مربیگری و سرپرستی این تیم را نیز انجام می‌دهد.

وی ابراز کرد: در ترکیب تیم هیأت تنیس قم نیز سیدعلی سیدصالحی، معین معظم و مجید حاجبی عضویت دارند و این تیم به مربیگری و سرپرستی حاجبی با حریفان خود پیکار می‌کند، رقابت‌هایی که قرعه‌کشی آن روز چهاردهم بهمن ماه برگزار شده و تنیسورها حریفان خود را شناخته‌اند.

لطفی عنوان کرد: قرعه‌کشی این رقابت‌ها با حضور رئیس سازمان لیگ، سرداور مسابقات و نمایندگان تیم‌ها برگزار شد و تنیسورهای مدعی کسب عناوین برتر از امروز به مدت 6 روز دیدارهای مرحله مقدماتی را برگزار می‌کنند، ضمن اینکه سرداوری این مسابقات را حسن لاچینانی انجام می‌دهد.

وی در پایان اظهار کرد: حضور در مسابقات مهم تنیس کشور اعم از لیگ، جام حذفی و پیکارهای قهرمانی کشور یک فرصت بسیار خوب برای تجربه‌اندوزی تنیسورهای قم به شمار می‌رود، ضمن اینکه نخبه‌های تنیس قم از این فرصت برای کسب عناوین برتر و تقویت جایگاه خود در رنکینگ برترین‌های تنیس ایران به خوبی بهره می‌برند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcdx50k.yt0nf6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما