يکشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۱۵
کد مطلب : 59719
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
مدیر كل درآمد شهرداري قم خبر داد:

تحقق 87 درصد بودجه شهرداری قم در 10 ماه نخست امسال

قم نيوز : مدیر كل تشخيص و وصول درآمد شهرداري قم از تحقق 87 درصد بودجه در طول 10 ماه نخست امسال خبر داد.
تحقق 87 درصد بودجه شهرداری قم در 10 ماه نخست امسال
تحقق 87 درصد بودجه شهرداری قم در 10 ماه نخست امسال
به گزارش قم نيوز علي اصغر جدي با اشاره به تخفيف‌هاي ويژه شهرداري در پرداخت عوارض و جرايم ماده 100 اظهار كرد:‌ اين تخفيف‌ها از سالروز آغاز امامت حضرت ولي عصر(عج) تا ايام دهه فجر در حال انجام است.
مدیر كل تشخيص و وصول درآمد شهرداري قم خاطرنشان كرد: مرحله دوم تخفيفات عوارض و جرايم اينگونه است كه در صورت پرداخت نقدي عوارض ساختماني 25 درصد تخفيف به فرد تعلق مي‌گيرد و در زمينه جرايم ماده 100، در صورت پرداخت نقدي مشمول 10 درصد تخفيف مي‌شوند.
جدی با بيان اينكه اين مرحله از 20 دي امسال آغاز شده و تا 22 بهمن ادامه دارد، گفت:‌ شهروندان مراجعات خود را به روزهاي آخر موكول نكنند تا در زمينه خدمت‌رساني مشكلي به وجود نيايد بنابراين خواهشمنديم در فرصت باقيمانده مراجعه و پرونده خود را تكميل كنند تا با ازدحام متقاضي مواجه نشويم.
وي با بيان اينكه 87 درصد بودجه در طول 10 ماه نخست امسال تحقق پيدا كرده است، ابراز اميدواري كرد: شهروندان در ايام ارائه تخفيف همكاري داشته باشند تا بتوانيم بودجه را محقق كنيم و فعاليت عمراني سطح شهر پيش برود.
مدیر كل تشخيص و وصول درآمد شهرداري قم يادآور شد: تاكنون استقبال در زمينه پرداخت عوارض خوب بوده ولي به طور معمول شهروندان براي بهره‌مندي از تخفيف عوارض در روزهاي پاياني مراجعه مي‌كنند.
وی با بيان اينكه پروژه‌هاي عمراني به تزريق نقدينگي نياز دارد، گفت: يك سري تعهدات نسبت به پيمانكاران وجود دارد كه با تحقق بودجه اين امر ميسر مي‌شود و اجراي پروژه‌هاي عمراني تسريع خواهد شد.
انتهاي پيام / 137
https://qomnews.ir/vdcao0nm.49no615kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما