يکشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۱۵
کد مطلب : 59722
منبع : خبرگزاری فارس
شهردار منطقه چهار خبر داد:

اجرای بهسازی ،تجهیز و مرمت بوستان کوکب

قم نيوز : شهردار منطقه چهار قم از بهسازی ، تجهیز و مرمت بوستان کوکب با اعتبار بالغ بر 1.8 میلیارد ریال خبر داد.
اجرای بهسازی ،تجهیز و مرمت بوستان کوکب
اجرای بهسازی ،تجهیز و مرمت بوستان کوکب
به گزارش قم نیوز مجید متین‌فر با اشاره به اقدامات شهرداری منطقه چهار در راستای توسعه و تجهیز بوستان‌های سطح منطقه اظهار کرد: بهسازی بوستان علوی، احداث بوستان در فرعی‌های بلوار شهید کریمی و عطاران از جمله پروژه‌هایی است که در این منطقه در راستای بهبود فضاهای شهری برای استفاده شهروندان اجرایی شده است.
وی با تاکید بر کمبود سرانه‌های فضای سبز در شهر قم و ضرورت حفظ و توسعه امکانات موجود در شهر گفت: در همین راستا در سطح منطقه چهار در تلاش هستیم تا بوستان‌های موجود را بهسازی و توسعه دهیم تا شهروندان بتوانند در شرایط بهتری از این فضاهای شهری مطلوب استفاده ببرند.
شهردار منطقه چهار قم یکی دیگر از پروژه‌های این منطقه را بهسازی و مرمت بوستان کوکب دانست و با اشاره به جزئیات این پروژه تصریح کرد: این پروژه شامل بهسازی کفپوش‌ها و اجرای جداول سنگی بوده که به طور کامل اجرایی شده و در اختیار مردم قرار گرفته است.
وی با تشریح جزئیات این پروژه گفت: اجرای کفپوش به مساحت هزار و 200 مترمربع و اجرای جدول سنگی به طور 450 متر از جمله بخش‌های این پروژه بوده است.
متین‌فر اعتبار هزینه شده برای این پروژه را یک میلیارد و 840 میلیون ریال ذکر کرد و افزود: پروژه‌های منطقه در راستای توسعه و بهسازی بوستان‌ها ادامه خواهد داشت.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcewf8n.jh8owi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما