يکشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۱
کد مطلب : 59727
منبع : خبرگزاری فارس

سلام صباي قم به ليگ دسته دوم فوتبال ايران

قم نيوز : تيم فوتبال صباي قم با قبول سيزدهمين شكست اين فصل رقابت‌هاي ليگ دسته اول فوتبال باشگاه‌هاي كشور جام آزادگان به دسته پائين‌تر نزديك‌تر شد.
سلام صباي قم به ليگ دسته دوم فوتبال ايران
سلام صباي قم به ليگ دسته دوم فوتبال ايران
به گزارش قم نیوز دیدارهای هفته پنجم از نیم‌فصل دوم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان در حالی به پایان رسید که ثبت سیزدهمین باخت در کارنامه تیم فوتبال صبای قم، یک قدم دیگر این تیم را به سقوط از دسته اول به دسته دوم نزدیک‌تر کرد.

صبای قم در فصلی که از هیچ جنبه‌ای در شرایط مساعد قرار ندارد در هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ دسته اول جام آزادگان در ورزشگاه خانگی خود برابر قمی‌های علاقمند به فوتبال برابر تیم ایرانجوان بوشهر با نتیجه پرگل چهار بر سه تن به شکست داد تا سلامی دوباره به لیگ دسته دوم فوتبال ایران داشته باشد.

صبای قم در دیداری که شروع بسیار بدی داشت و ناگهان تا دقیقه پانزدهم از تیم انتهای جدولی ایرانجوان بوشهر سه گل دریافت کرد، با انگیزه بالا برای بقا در لیگ آزادگان نتیجه را به تساوی نیز کشاند اما یک اشتباه در آخرین ثانیه‌های وقت‌های تلف شده مسابقه نقشه فوتبالیست‌های قمی برای بقا در لیگ را بر هم زد.

سیزدهمین باخت صبای قم در مسابقات این فصل لیگ آزادگان در دوازدهمین بازی خانگی این تیم رقم خورد تا صبا از هیچ یک از دیدارهای خانگی این فصل هیچ بردی در کارنامه نداشته باشد و بدین‌ترتیب با کسب تنها 10 امتیاز از 21 بازی بین 18 تیم در مکان هفدهم قرار بگیرد.

در جدول رده‌بندی رقابت‌های این فصل تا پایان هفته بیست و دوم و با احتساب یک بازی معوقه برای برخی تیم‌ها نظیر صبای قم، هم اکنون نفت مسجد سلیمان با 46 امتیاز، بادران تهران با 40 امتیاز و نساجی مازندران با 39 امتیاز رتبه‌های اول تا سوم را در اختیار گرفته‌اند.

این در حالی است که تیم‌های خونه به خونه بابل و فجر شهید سپاسی شیراز با 36 امتیاز، اکسین البرز با 35 امتیاز، مس رفسنجان با 33، برق جدید شیراز با 32، ملوان بندر انزلی و مس کرمان با 31، گل‌گهر سیرجان با 29، شهرداری ماهشهر و شهرداری تبریز با 26، آلومینیوم سازی اراک و شهرداری تبریز با 24، ایرانجوان بوشهر با 21، صبای قم با 10 و راه‌آهن تهران با چهار امتیاز در رده‌های چهارم تا هجدهم ایستاده‌اند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcjaaei.uqeh8zsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما