يکشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۰۱
کد مطلب : 59734
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم:

مزار شهدای گمنام در جوار مسجد پردیس دانشگاهی ایجاد می‌شود

قم نيوز : رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به اینکه پروژه مسجد مجموعه پردیس دانشگاه علوم پزشکی قم به پیشرفت قابل توجهی رسیده است، گفت: مزار شهدای گمنام با استفاده از طرح و معماری مطلوب در مجاورت مسجد پردیس ایجاد می‌شود.
مزار شهدای گمنام در جوار مسجد پردیس دانشگاهی ایجاد می‌شود
مزار شهدای گمنام در جوار مسجد پردیس دانشگاهی ایجاد می‌شود
به گزارش قم نیوز ابوالفضل ایرانی‌خواه ظهر امروز در نشست ستاد هماهنگی تشییع شهدای گمنام در پردیس دانشگاه علوم پزشکی قم که در سالن شهید مطهری ساختمان مرکزی این دانشگاه برگزار شد، با اشاره به اینکه دانشگاه‌های مختلف کشور طی سال‌های اخیر نسبت به تدفین شهدای گمنام در فضای دانشگاه خود اقدام کرده‌اند، تصریح کرد: این اقدام در راستای اهمیت دادن، تکریم و ترویج فرهنگ و مکتب شهدا انجام شده است چراکه ترویج این فرهنگ باید در فضاهای علمی دنبال شود.

وی اضافه کرد: بایستی به عنوان خدمت‌گذار اقشار مختلف مردم به ویژه دانشجویان و کارمندان دانشگاه علوم پزشکی قم اعلام کنیم که از توفیق و سعادت خاکسپاری شهدای گمنام در محیط این دانشگاه، نسبت به دیگر دانشگاه‌ها عقب مانده‌ایم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با بیان اینکه مسؤولان این دانشگاه از دو سال گذشته پیگیر دفن شهدای گمنام در مجموعه پردیس دانشگاهی علوم پزشکی قم بوده‌اند، عنوان کرد: در گذشته بخش‌های مختلف پردیس مشخص نبود و کارهای عمرانی به شیوه مطلوب آغاز نشده بود به همین علت نتوانستیم مجوز دفن شهدای گمنام را از ستاد تدفین شهدای گمنام کشور دریافت کنیم.

وی با اشاره به اینکه اکنون با تلاش و پیگیری‌های انجام‌شده پروژه مسجد پردیس دانشگاه علوم پزشکی قم به پیشرفت قابل توجهی رسیده است، مطرح کرد: مزار شهدای گمنام با استفاده از طرح و معماری مطلوب در مجاورت مسجد پردیس ایجاد می‌شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdchkqnm.23nwxdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما