يکشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۳:۰۱
کد مطلب : 59748
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
۱۹ و ۲۰ بهمن‌ماه؛

مسابقات جودوی جایزه بزرگ زنان کشور در قم برگزار می‌شود

قم نيوز : نایب رئیس هیئت جودوی استان قم از برگزاری مسابقات جودوی جایزه بزرگ زنان کشور در قم طی روزهای ۱۹ و ۲۰ بهمن‌ماه خبر داد.
مسابقات جودوی جایزه بزرگ زنان کشور در قم برگزار می‌شود
مسابقات جودوی جایزه بزرگ زنان کشور در قم برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز سیما شاهزاده حمزه اظهار داشت:  استان قم برای اولین بار طی روزهای ۱۹ و ۲۰ بهمن‌ماه سال جاری در رشته جودو و در بخش بانوان میزبان مسابقات جایزه بزرگ کشور خواهد بود.

وی افزود: در سال  ۹۵  قم میزبان مسابقات منطقه‌ای کشور در بخش بانوان بود که با توجه به نحوه و کیفیت برگزاری و شرایط ایده‌آل میزبانی قم، با نظر مساعد فدارسیون برای اولین بار ما طی روزهای ۱۹ و ۲۰ بهمن‌ماه میزبان برترین جودوکاران کشور در مسابقات جایزه بزرگ خواهیم بود.

نایب رئیس هیئت جودوی استان قم گفت:  مسابقات جایزه بزرگ جودو بانوان کشور با نام جام حضرت معصومه (س) به انجام خواهد رسید و با برنامه ریزی صورت گرفته این پیکارها در سالن ورزشی دانشگاه قم صبح روز جمعه ۲۰ بهمن ماه با برگزاری مراسم افتتاحیه با سوت داوران قضاوت کننده بر روی دو تاتمی استارت خواهد خورد.

شاهزاده حمزه  با بیان این که مسابقات پیش رو مزین به نام شهدای جنگ تحمیلی و مدافع حرم یعنی شهید مهدی زین الدین و ابراهیم عشریه است تصریح کرد: هنوز از حضور و تعداد تیم‌های حاضر در این پیکارها اطلاعات دقیق و قطعی در دسترس نیست اما تیم قم برای حضوری شایسته در خور نام استان، تمرینات آماده سازی خود را طبق برنامه پیگیری می‌کند.

وی خاطرنشان کرد:‌ در این رقابت‌ها جودو کاران شرکت کننده در اوزان -۴۸, -۵۲, -۵۷, -۶۳, -۷۰, -۷۸, +۷۸ با یکدیگر دیدار و برای تصاحب عناوین برتر به رقابت خواهند پرداخت و سهمیه برای هر استان دو تیم مشخص شده  که هر تیم شامل هفت بازیکن، دو مربی و یک سرپرست خواهد بود.

نایب رئیس هیئت جودوی استان قم تصریح کرد: برگزاری چنین رویدادی به میزبانی قم به جودوی استان قم و به طور کلی ورزش قم اعتبار می‌بخشد و باید از ظرفیت میزبانی چنین رویدادهایی به نحو احسن استفاده شود.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcc4mqp.2bqo08laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما